מאוורר – למה אסור לקנות מאוורר תקרה בכל מקום 

מה ההבדלים בין רכישת מאוורר רגיל למאוורר תקרה, ואיפה נכון לקנות מאוורר תקרה

בימי הקיץ החמים, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה בה מערכות המיזוג או מאווררים ישנים שנמצאים ברשותנו, מפסיקים לעבוד. במצב כזה, אנחנו ממהרים לגשת אל חנות מוצרי חשמל קרובה ולקנות מאורר שולחן או מאוורר עומד. 

במקרים רבים אנחנו אפילו לא משקיעים הרבה מחשבה בקנייה, לא משווים בין מוצרים או בין חברות. מה שמציעים לנו בחנות אנחנו קונים, מתוך חשיבה שהגורם אשר מציע לנו את המוצר יודע על מה הוא מדבר, ואין לנו כוונה לבזבז זמן יקר על השוואות וחיפושים, בזמן שאין לנו שום אופציה חלופית להתמודד עם החום הכבד השורר בבית. 

זה לא נכון לנהוג כך כשאנחנו רוצים לקנות מאוורר תקרה. מאחר ומדובר על מכשיר שונה מבחינת אופי ההתקנה, אופי השימוש, היכולות שלו וכמובן העלויות, אזי מוטב לנו לעשות סקר שוק לפני שאנחנו ממהרים לרכוש, ולא פחות חשוב, לבדוק היכן אנחנו יכולים לקנות את המוצר. מוטב לנו להשקיע מעט זמן בתהליך ובסופו של דבר לקנות מוצר איכותי במקום מתאים. 

• מה ההבדלים בין רכישת מאוורר רגיל למאוורר תקרה

יהיו שיאמרו שההבדל הוא בשורה התחתונה, כלומר בעלויות. מאוורר תקרה עולה יותר ממאוורר רגיל, ולכן באופן טבעי אנחנו גם נשקיע יותר זמן בתהליך הקנייה. זה נכון, בוודאי אם לוקחים בחשבון את העובדה שמאוורר תקרה דורש גם התקנה על ידי איש מקצוע, ייתכן ויהיה צורך להתקין מפסק חשמלי מתאים ועוד. זה תהליך יותר מורכב, הן מבחינה טכנית והן מבחינת עלויות. 

אך זה מעבר לכך. כשאנחנו רוכשים מאוורר תקרה, איש מקצוע מתקין אותו עבורנו בנקודה מסוימת, מתוך הנחה שאין לנו כוונה להסיר אותו משם, כל תקלה תדרוש מאיתנו להזמין גורם מקצועי שידע לטפל בה. זאת להבדיל ממאוורר רגיל, נייד, שאפשר לקחת אותו לכל מקום, כולל למעבדת תיקונים אם יהיה צורך בכך. 

כמו כן, מאוורר תקרה הוא הרבה יותר עוצמתי, הרבה יותר חזק, פועל על כל החלל, יש לו פונקציות שונות. מעבר לזה, הוא מהווה עבורנו לא רק מכשיר לשימוש, אלא גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של החדר. כשרוכשים מאוורר מסוג זה, צריך לקחת בחשבון כיצד הוא ישתלב בחלל החדר, איך הוא יותאם לגודל החלל וכן לשאר הפריטים שנמצאים בחדר. זאת להבדיל ממאוורר רגיל, בוודאי נייד, שאין לו חשיבות משמעותית בכל מה שקשור לעיצוב של המקום. 

איפה נכון לקנות מאוורר תקרה

ההמלצה היא לקנות מאוורר תקרה אך ורק במקומות שמתמחים בכך. מדובר על מקומות שמציעים קטלוג נרחב של מאווררים מסוגים שונים, נוכל ליהנות מאנשי מקצוע שיספקו לנו את כל המידע הרלוונטי בנושא, וכן נוכל לקבל שם לא רק מוצר איכותי אלא גם תנאי שירות ברמה הגבוהה ביותר, לפני, בזמן ואחרי הרכישה. 

 

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|