"מאדמות העמק – למטבח שלכם באהבה"

הם מחוברים למורשת העמק בעבותות, יודעים ל"חתוך" את פערי התיווך ומבטיחים להעניק ללקוחות את התוצרת הכי איכותית וטרייה מדי עונה. באזור התעשייה שגיא 2000 בעמק יזרעאל נפתחה ״טרי מהמשק", חנות קונספט שבעליה מתמחים במכירת פירות וירקות ישירות מהשדה, תבלינים, לחמים ריחניים, ביצים טריות ושלל מוצרי בסיס. לכם נותר רק למלא את העגלה וליהנות מהשפע, המבחר והתמורה המשתלמת לכספכם. צילום: יונתן שדה

עמק יזרעאל הוא אחד האזורים היפים בישראל, עם מרבדים מוריקים וענפי חקלאות פוריים, מתפתחים ומתקדמים. לא לחינם הוא זכה לכינוי "אסם התבואה" של המדינה. במרחבים הפתוחים ניתן להתרשם מגידולי שדה, מטעים משגשגים עמוסי פרי, פרדסים, כרמים, רפתות, לולים ועוד. התוצרת המשובחת והאיכותית משווקת בכל רחבי ישראל והגלובוס, אך חלק לא מבוטל ממנה מגיע היישר לצרכנים המתגוררים ביישובים, בערים, בקיבוצים, במושבים ובכפרים ברחבי העמק. אותה תוצרת איכותית הפכה לשם דבר וצברה ברבות העשורים האחרונים מוניטין מרשים- שנרכש ביזע ועמל רב על ידי החקלאים.

• הכול במקום אחד

הרצון לנהל אורח חיים בריא ומזין עורר בעידן הנוכחי ביקוש לפירות וירקות איכותיים ומוצרים נוספים "פארם-טו טייבל" (מהמשק לשולחן), והגביר את המודעות לתוצרת טרייה בקרב הצרכנים בעמק ובכלל.
אספקטים אלו היו בין אלה שהובילו את בעלי משק ממושב כפר ברוך בעמק לפתוח את "טרי מהמשק", חנות קונספט מעוצבת שבה תוכלו למצוא תוצרת טרייה במלוא מובן המילה.


זה יכלול טעמים משובחים, צבעוניים וססגוניים עם ריחות משכרים, מתיקות וחמיצות, רעננות וטריות שלא תמיד מצויים במחוזותינו.
"כחלק מהניסיון והחוזקות שלנו שמבדלים אותנו כעסק אנו יודעים לעבוד עם מספר רק של מגדלים במקביל ולייצר לוגיסטיקה בפריסה ארצית שתאסוף את התוצרת מכל הארץ אלינו. לכן אצלנו גם לא חסר"


במשק מתמחים מזה שנים רבות בשיווק, מכירה, הפצה ושינוע של פירות וירקות, עם חותמת של שירות ואמינות על המוצרים הטובים ביותר. "אנחנו מאוד מחוברים לאדמה ורוצים שהתוצרת תגיע במהרה ללקוחות שלנו. הניסיון והידע שלנו בענף מאפשרים לנו לעשות זאת במומחיות", אומרים במשק, דור שני לעובדי אדמה מהעמק. אגב, את החיבור של הבעלים לאדמה, לגידולים ולתוצרת איכותית אפשר לזהות בכל משפט, מחשבה ובכלל בחזון העתידי.
מלבד פירות וירקות ברמה הגבוהה ביותר, תחום התמחותו של המשק, תוכלו למצוא בחנות החדשה "טרי מהמשק" גם תבלינים, לחמים ריחניים, ביצים טריות ושלל מוצרי בסיס.

תוצרת הכי איכותית וטרייה בעונה
תוצרת הכי איכותית וטרייה בעונה

עמית שמעוני, סמנכ"ל השיווק של המשק מבטיח בראיון לעיתון "חדש בעמק" ולאתר "עמקניוז" כי הלקוחות ייחשפו מדי יום לתוצרת איכותית ביותר, בהתאם לעונה, לצד חווית קניה מהנה והכי חשוב במחירים ש"חותכים" את פערי התיווך: "טרי מהמשק הוקמה מתוך פועל יוצא של עבודה וניסיון רב שנים מול ועם מגדלים מכל הארץ על מגוון עצום של פירות, ירקות וירק טרי. הידע והניסיון הזה הובילו אותנו לפתיחה של החנות. כמובן שנקפיד שהתוצרת שתימכר תהיה איכותית בכל קנה מידה, טרייה וטעימה", הוא אומר בראשית הריאיון.

• "אפשר לחסוך פערי תיווך"

"בתחום גידול הירקות והפירות יש לא מעט אתגרים בכל זמן נתון, בכל עונה ובכל תקופה קיצונית של מזג אוויר", מוסיף שמעוני, "לא פעם יש חוסרים כאלה ואחרים, פגעי מזג אוויר, תנודות בביקוש ובהיצע ועוד. כחלק מהניסיון והחוזקות שלנו שמבדלים אותנו כעסק אנו יודעים לעבוד עם מספר רק של מגדלים במקביל ולייצר לוגיסטיקה בפריסה ארצית שתאסוף את התוצרת מכל הארץ אלינו. לכן אצלנו יש הכל מהכל. בסופו של יום ותהליך מובנה "האני מאמין" שלנו מתחבר עם המגדלים הרבים שמאמינים שאפשר לחסוך פערי תיווך ולייצר תמורה גבוהה לצרכן הסופי".


"בחנות תימכר תוצרת וסחורה מפוקחת, עם מחירים אטרקטיביים ללא גורם מתווך, וטריות שתעניק למוצרים הנרכשים בחנות שלנו חיי מדף הרבה יותר ארוכים מאשר במקומות אחרים"


אתם פותחים את החנות בתקופה מאתגרת לעסקים חדשים. איך אתם מתמודדים עם הנחיות משרד הבריאות הקורונה?
"אנו חנות מזון, ולכן אנו מוגדרים מן הסתם כעסק חיוני. מיותר לציין שאנו נקפיד בתקופת הקורונה לשמור על כל הכללים בהתאם להוראות משרד הבריאות".

• טרי, רענן ואיכותי

חנות "טרי מהמשק" – הממוקמת בלב העמק הפועם משתרעת על לא פחות מ- 350 מטרים שכל כולם מנוצלים לטובת שפע ומגוון עצום של תוצרת וסחורות טריות ורעננות. הקונספט הוא שחלק מהפירות והירקות מגיעים בנספקים (סלסלאות פלסטיק לפירות וירקות) אסתטיים עם מחיר אחיד. כך מתכוונים בעסק, ליצור הוזלה משמעותית ללקוח- הלכה למעשה ובמקביל לסייע בטיפוח ושימור החקלאות בעמק.
חווית הקנייה ב"טרי מהמשק" היא מהנה וייחודית. השילוב בין האזור היפהפה, בייחוד בימים אלה, אחרי הגשמים הראשונים ש"צובעים" את השדות בירוק וחנות מעוצבת עם מוזיקה נעימה ומיזוג בטמפרטורה מדויקת ששומרת על טריות ואיכות המוצרים- כל אלה יוצרים את אותה חווית קניה מדוברת. מבעד לחלונות החנות אף ניתן לראות את משטחי הסחורה והתוצרת שנכנסים בלייב למרלוג, מה שיוצר תחושת אותנטיות אמיתית. במקום גם חנייה מרווחת לרשות הצרכנים והלקוחות.

מגוון עשיר וטרי של פירות וירקות . צילום: יונתן שדה
מגוון עשיר וטרי של פירות וירקות . צילום: יונתן שדה

איזה מקום אתם מוצאים לשירות הלקוחות שלכם?
"שירות הלקוחות שלנו עובד במלוא המרץ ופועל למלא את שביעות רצונם של הצרכנים. אנו קשובים לכל הבקשות ומשתדלים למלא אחר כולן – בלי יוצא מן הכלל, כמובן בהתאם ליכולות שלנו. יש בתוכנית העסקית שלנו התמקדות בכמה מוטיבים מרכזיים והם נגזרת של שירות הלקוחות שלנו והרצון להיטיב עם הצרכנים. זה כולל מכירת סחורה מפוקחת, מחירים אטרקטיביים ללא גורם מתווך, טריות שתעניק למוצרים הנרכשים בחנות שלנו חיי מדף הרבה יותר ארוכים מאשר במקומות אחרים, מגוון עצום של פירות וירקות, כאלה שרשתות לא תמיד מעוניינות למכור ולהחזיק במדפים שלהם ומעבר לזה ואולי הכי חשוב: טעמים איכותיים, כאלה שאומרים עליהם שיש להם טעם של פעם. אפשר להזכיר בהקשר הזה שכחלק מהתרבות הארגונית שלנו יש לנו פה גם שיתופי פעולה כלכליים עם חקלאי העמק והאזור וזה מייצר מצב של win win לכולם".

משפט לסיום?
"אני יכול לספר שאנחנו מאוד מתרגשים מאוד מפתיחת החנות החדשה שלנו, וכבר רוצים לשרת את הלקוחות שיבואו בשערי 'טרי מהמשק'. אנו מזמינים את כולם להנות מהחוויה אצלנו, להתרשם מהמגוון וההיצע ומבטיחים לכל לקוח שהוא ייהנה לא רק מחווית קניה ברמה אחרת ותוצרת טרייה ואיכותית – אלא גם ממחירים נמוכים בהרבה ממחירי השוק, חלקם חסרי תקדים. התוצרת הזו תגיע מאדמות העמק – דרך החנות שלנו ללקוחות באהבה רבה. ללקוחות נותר רק להינות מהערכים התזונתיים וסגולות הבריאות המיוחסות לפירות והירקות שיימכרו אצלנו ומיתר המוצרים האיכותיים".