מאבק גירושים בין בני זוג מהאיזור יקבע תקדים משפטי ברבנות?

האינסטגרם עשוי להפוך לאפליקציה קבילה במאבק גירושין. הדיינים בבית הדין הרבני אמורים לקבל החלטה עקרונית האם להסתמך על צילומים ועדויות מהאינסטגרם במאבקי גירושין * ההחלטה השבוע. המחשה סלפי. צילום: אתר pexels

האינסטגרם יכול להיות כלי נחמד, אבל לפעמים הוא עשוי להיות הרסני במיוחד כשיש לכם "חברות טובות". בית הדין הרבני, יצטרך לפסוק בשבוע הקרוב בסוגיה: האם עדות מהאינסטגרם היא עדות מספיקה לבגידה. זוג רופאים מהאיזור ניהל מאבק גירושין מבלי להיפרד כאשר שניהם המשיכו לחיות יחד. "רצינו לשמור על פרופיל נמוך. אני בבית החולים ואשתי במרפאה בה היא עובדת ומנהלת בצפון", סיפר הבעל בתצהיר שצירף לתביעת הגירושין שלו. "לכן לא נפרדנו, אבל סוכם כי אנחנו לא נותנים למחלוקת שום פומבי ומה שעשתה אשתי היה בגדר חציית גבולות" טען בתצהיר.

עו"ד גדלי סולן
עו"ד גדלי סולן

עו"ד גדלי סולן, פרקליטו של הבעל, חשף בבית הדין הרבני את מעלליה של הרעיה הרופאה. לדבריו, היא יצאה לבלות באחד הפאבים וצילמה את עצמה עם בן הזוג החדש שלה. שבוע לאחר מכן ,היא בילתה בצימר עם אותו בן זוג וצילמה את עצמה בג'קוזי בחברתו של בן הזוג.
כידוע, האינסטגרם מוחק את הצילומים בתוך 24 שעות, אבל האישה לא שיערה שחברתה הטובה היא שתחשוף אותה. "איך היה  בצימר?" שאלה החברה את הבעל שנשמע מופתע אך מיד התעשת וענה לה "היה מצוין". הוא עשה זאת, כדי לגונן על עצמו בהתאם לסיכום עם אשתו ששומרים על פרופיל נמוך.
כאשר שב לביתו באותו יום שאל הבעל  את אשתו "היית בצימר בשבוע שעבר!!!". היא הכחישה. אבל אז שלף את הבעל התמונה ששמרה החברה הטובה מהאינסטגרם והציג בפני רעייתו את ההוכחה…
"אומנם זו העדות היחידה שממנה עולה כי האישה קיימה קשר אסור עם גבר זר, אבל היא משמעותית", טען עו"ד סולן בדיון ודרש מבית הדין הרבני לפטור את הבעל מתשלום כתובה, מאחר והאישה נחשפה כמי שזנתה תחתיו.
אב בית הדין אמר לבעל: "אחרי שנלמד מה זה אינסטגרם נקבל החלטה וזה ייקח כשבוע ימים".

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|