לרגל חגיגות ה-70 לישראל: להקת "שיר בעמק" מעפולה יוצאת לסיבוב הופעות בארה"ב

המופע צפוי לכלול את מיטב הלהיטים של המוזיקה הישראלית לדורותיה, בעברית ובאנגלית, בעיבודים מיוחדים ומקוריים

להקת "שיר בעמק" מעפולה תקיים חמש הופעות חגיגיות לרגל יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל.
שבוע לאחר יום העצמאות הקרוב, ימריאו חברי הלהקה הייצוגית של העיר לסיבוב הופעות בקהילות היהודיות בצפון מזרח ארצות הברית. המופע המקורי "70 שנים וניגונים" בתמיכת עיריית עפולה ו"שחקים", יתקיים בחמש קהילות יהודיות במדינות קונטיקט ומסצ'וסטס. מופע הלהקה יהווה את האירוע המרכזי של חגיגות יום העצמאות הישראלי, אותו מקיימים יהודי התפוצות מדי שנה.
הלהקה, שהפכה לשם דבר בקרב הקהל האמריקאי, תקיים זו הפעם השלישית מופע באורך מלא, לאחר 2 סיבובי הופעות מוצלחים בשנים 2012 ו- 2014. מעבר לתרומה המוזיקלית לחגיגות העצמאות כחול-לבן, חשים חברי הלהקה כי סיבוב ההופעות הוא הזדמנות נדירה לשימור וחיזוק הקשר הייחודי שנוצר בין החברים מעפולה לקהילות ובכלל, לבין יהודי התפוצות. חברי הלהקה יוצאים למסע החשוב הזה בתחושת שליחות ובהתנדבות מלאה.


דניאל בן: "זו יוזמה נהדרת וחשובה ואני מקווה באמצעות השירים והמוזיקה נחזק את ה'גשר החי'".  המופע צפוי לכלול את מיטב הלהיטים של המוזיקה הישראלית לדורותיה, בעברית ובאנגלית, בעיבודים מיוחדים ומקוריים של המעבד והמנצח המוזיקלי של ההרכב, יורם צדוק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מבין ההפתעות המוזיקליות הרבות, צפויה "שיר בעמק" לבצע גם את השיר "הללויה" בעיבוד מקורי, שיר שנבחר ללוות את חגיגות ה- 70 הרשמיות למדינת ישראל. בחודשים האחרונים שוקדים חברי הלהקה באופן קדחתני על ההכנות, עורכים חזרות ארוכות אל תוך הלילה ואף הקליטו אוסף להיטים מיוחד, שילווה את המסע.
ערב היציאה לחו"ל, ב- 21 לאפריל, בשעה 21:00, תקיים הלהקה מופע "גאלה" בקונסרבטוריון העירוני, בכדי לאפשר לתושבי עפולה חובבי המוזיקה, לקחת חלק בחוויה וליהנות ממופע מוזיקלי מרשים, באורח מלא, ללא כל עלות.
מנכ"ל "שחקים", דניאל בן: "זו יוזמה נהדרת וחשובה ואני מקווה שבאמצעות השירים והמוזיקה נחזק את ה"גשר החי" הקיים בין הקהילות – שלנו כאן ואלו בתפוצות".
מנהל הלהקה איציק שמחוני, סיפר בשם חברי הלהקה על ההכנות: "לפני כמה חודשים, התחלנו לחלום על המסע לקהילות, לכבוד חגיגות ה 70 למדינת ישראל. היום, אנחנו יודעים, שהפכנו חלום למציאות. כל חברי הלהקה נתנו את הלב והנשמה בהכנות המורכבות והמאתגרות לקראת המסע. ההתרגשות של כולנו עצומה".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|