לראשונה: קו נוסעים יגיע עד לכניסה לפארק התעשייה אלון תבור

עד כה, בהעדר אוטובוסים, עובדי המפעלים הגיעו לעבודתם באמצעות הסעות מאורגנות או בכוחות עצמם שפירושו היה אבדן שעות עבודה יקרות ואף ימי עבודה שלמים.

לאחרונה החל לפעול קו אוטובוס שמספרו 245 של חברת סופרבוס היוצא מאום אל פאחם, העובר דרך כביש 65 , עפולה ועד לכניסה לאזור התעשייה אלון תבור וחזרה בכיוון ההפוך. הקו פועל מדי שבוע מיום ראשון עד חמישי. האוטובוס הראשון יוצא מאום אל פאחם בשעה חמש בבוקר והאחרון- בארבע ורבע אחר הצהריים בכיוון ההפוך: האוטובוס הראשון מאלון תבור ייצא בשש וחצי בבוקר והאחרון- ב 23.15 בלילה.
אברהם ברקן, מנכ"ל מנהלת "יזרעאל עפולה" המנהלת את פארק התעשייה, מסר, שמתנהלים דיונים עם ראשי חברת האוטובוסים סופרבוס בכדי להרחיב את מסלול הנסיעה לתוך תחומי פארק התעשייה ולמקמם מספר תחנות עצירה ואיסוף בפארק התעשייה, מה שיאפשר נגישות ישירה נוחה לעובדים הרבים.
עד כה, בהעדר אוטובוסים, המפעלים מעמידים הסעות מאורגנות להגעת העובדים למקומות העבודה ופיזורם בתום יום העבודה. מי מהעובדים ש"פספסו" את ההסעה המאורגנת מכל סיבה שהיא, נאלצו להגיע בכוחות עצמם. לא אחת פירוש האיחור להסעה היה אבדן שעות עבודה יקרות ואף ימי עבודה שלמים.
במקביל, מציין ברקן, שנבחנת במנהלת הצעה על הפעלת "שאטלים" בתחומי הפארק. בבסיס ההצעה רכישה משותפת של רכב חשמלי קל שינוע לפי לו"ז בין המפעלים לכניסה לפארק להסעת עובדים ש"פיספסו" את ההסעה המוסדרת של כל מפעל.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|