לראשונה בכפר תבור: מומחית לרפואת ילדים במכבי

שירותי רפואת הילדים יינתנו חמישה ימים בשבוע, בהמשך צפויים להתווסף שירותי רפואה נוספים

בשורה משמחת לתושבי הגליל התחתון: מכבי שירותי בריאות ממשיכה לפתח את שירותי הרפואה בכפר תבור והסביבה. ד"ר רויטל חורי-שטרכר, מומחית לרפואת ילדים, הצטרפה לצוות הרפואי בגליל התחתון ומעתה חברי מכבי ייהנו משירותי רפואת ילדים מקצועית, חמישה ימים בשבוע, שירות חדש באזור.
ד"ר חורי-שטרכר, שסיימה התמחות בבית החולים שניידר הידוע במומחיותו ברפואת ילדים, מחוברת מאוד לרפואה הקהילתית ומאמינה כי רפואה ראשונית הינה "חוד החנית" של הרפואה בארץ ועלייה להיות מקצועית, איכותית וזמינה. "התקשורת עם ההורים חשובה לי מאוד, אני מאמינה ברופאה הוליסטית שבה נוצר קשר הדדי בין הילד, ההורה והמטפל, כך ניתן להעניק את השרות הרפואי הטוב ביותר. ברגע שניתנת רפואה ראשונית איכותית ומקצועית, ניתן להקל על המטופלים ואף למנוע פניות מיותרות לבתי החולים".
בנוסף, ד"ר חורי-שטרכר עברה הכשרה ב-"בית חולים לדובים ובובות", שיטת טיפול ייחודית שנועדה להסיר חרדות ופחדים בקרב ילדים בזמן השהות במרפאה או לקראת בדיקות דם.


איריס יחזקאלי: "המטרה שלנו היא לקדם את בריאות חברי מכבי בכפר תבור ולהקנות שיפור באיכות החיים. קופה איכותית צריכה להעניק את המיטב, להיות מעורבת בפעילויות בנושא בריאות וקידום בריאות ולהעניק רפואה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך יינתן מענה רפואי נוסף, באמצעות  אפליקציית "רופא הילדים שלי" במסגרתה מטופלים יוכלו לתקשר עם ד"ר חורי-שטרכר ולקבל מענה רפואי מחוץ לשעות פעילות המרפאה.
מרפאת מכבי בכפר תבור שהוקמה לפני כ-5 שנים, מעניקה בנוסף שירותים רפואיים כגון רופא משפחה הזמין חמישה ימים בשבוע, רופא נשים, דיאטנית ושרותי מעבדה. כמו כן, בשדמות דבורה ניתן לקבל טיפול רפואי ייחודי של רכיבה טיפולית בחווה שבהסכם עם מכבי. מגוון השירותים שמציעה הקופה ייתן מענה גם לתושבי הגליל התחתון הסביבה הכוללים את תושבי כדורי, כפר קיש, שדה אילן, שדמות דבורה, עין דור, גזית, בית-קשת, אילניה, שרונה, ושיבלי. ממכבי נמסר כי בימים אלו עובדים על העברת המרפאה למקום מרווח יותר על מנת לאפשר הרחבת שירותים נוספים.
מנהלת מכבי בכפר תבור, איריס יחזקאלי: "המטרה שלנו היא לקדם את בריאות חברי מכבי בכפר תבור ולהקנות שיפור באיכות החיים. קופה איכותית צריכה להעניק את המיטב, להיות מעורבת בפעילויות בנושא בריאות וקידום בריאות ולהעניק רפואה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אני מאמינה ברפואה איכותית המותאמת אישית, ביחס אישי וכמובן ליווי ברגעי האמת ומענה בעת מצוקה".