לראשונה בהיסטוריה: עפולה תארח טורניר טניס בינ"ל עם פרסים בסך 25,000 דולר

עפולה על מפת הטניס ? סוכם כי מרכז הטניס בעפולה יארח בחודש מרץ הקרוב טורניר 'פיוצ'ר' בינלאומי. מאת: אמיר גולדברג

עיריית עפולה באמצעות 'מועדון הטניס עפולה' סיכמו עם בכירי איגוד הטניס – מנכ"ל האיגוד אבי לחיאני והמנהל המקצועי – מנסדורף כי מרכז הטניס בעפולה יארח בחודש מרץ הקרוב טורניר 'פיוצ'ר' בינלאומי תחת השם: FUTUER AFULA 2020".
כידוע, טורנירי הגרנד סלאם, וטורנירי הפיוצ'ר נמצאים תחת אחריותה של הפדרציה הבינלאומית לטניס (ITF) שאמורה לאשר בימים אלה את קיום הטורניר בעפולה בין התאריכים 23.03.20 עד 29.03.20 ובו יתחרו 32 שחקני הסבב המקצועי העולמי כולל צמרת שחקני הטניס מישראל, כאשר סך הפרסים הכספים שיחולקו בתחרות זו יעמוד על 25,000$.
טרם ההחלטה הסופית על קיום הטורניר הבינלאומי הראשון בעפולה התקיימו מספר סיורים במתקן הטניס וביניהם סיור של ראש העיר אבי אלקבץ וכן מפגש בו השתתפו מנהל אגף הספורט העירוני שלומי אלבז, יו"ר עמותת מועדון הטניס בעפולה עודד הירשברג, המנהל המקצועי של המועדון מקס סעדון, ניר נחמני חבר עמותת הטניס, מנכ"ל האיגוד אבי לחיאני והמנהל המקצועי עמוס מנסדורף שהתרשמו ממתחם הטניס העירוני הכולל ארבעה מגרשים מקצועיים ובראשם מגרש מרכזי עם יציע של 300 צופים, נגישות לבעלי מוגבלויות וחדרי הלבשה שעומדים בסטודנטים בינלאומיים.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


במהלך הפגישה ציינו לחיאני ומנסדורף כי איגוד הטניס ידאג לניהול ורישום של התחרות, הבאת שופטים ושחקנים מחו"ל לצד שחקנים מישראל ידאג ללינה וכלכלה, עמדות שיפוט מקצועיות, גביעים ואפילו יספק את הכדורים הרשמיים למשחקים.
במועדון הטניס הביעו לאחרונה שביעות רצון רבה מההחלטה שכן מועדוני טניס רבים וגדולים ממועדון הטניס בעפולה ביקשו לארח את התחרות אך ההחלטה של האיגוד נפלה כאמור על עפולה.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "מדובר בהיסטוריה. כאשר הוריתי לתכנן את מתחם הטניס בקדנציה הקודמת זה בדיוק מה שראיתי לנגד עיניי, טורניר בינלאומי שיזכה לחשיפה וימשוך ילדים ובני נוער נוספים להצטרף למועדון הטניס העירוני".