לראשונה בהיכל התרבות עפולה: מנוי מוזל פתוח רק ב-400 שקלים

בהיכל מציגים בימים אלה מנוי מוזל "פתוח" ואיכותי לשוחרי התרבות

היכל התרבות עפולה הוא מרכז התרבות השוקק של העיר ובמהלך השנה מתקיימים בו מגוון רחב של מופעים. מאז שיפוצו רחב ההיקף ע"י עיריית עפולה חווית הביקור מועצמת ומורגשת, האמצעים המשוכללים, נוחות הישיבה והשהייה הנעימה בו יוצרים תחושת גאווה ושייכות.
בימים אלה יוצאים בהיכל התרבות בפרסומים לעונה החדשה ולראשונה בנוסף לשלל אפשרויות המנוי הוצא "מנוי מוזל פתוח", שמטרתו לתת לציבור שוחרי התרבות אפשרות ליהנות ממגוון הז'אנרים הקיים בהיצע האמנותי של ההיכל.
שוחרי התרבות יוכלו ליהנות ממנוי איכותי מהמעלה הראשונה ב400 ₪ בלבד. במקביל, לפרסומים המנוי נועד לעודד את קהל המנויים והציבור הרחב לצרוך מספר ז'אנרים ולא להיות "כבול" לענף תרבות אחד כגון תיאטרון, מוסיקה וכיו"ב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כך למשל, הרוכש "מנוי מוזל פתוח" יוכל לצפות במסגרת מנוי זה בהצגת תאטרון, בהמשך ליהנות מאחד מערבי סדרת הזמר שיש בהיכל, להיחשף להקרנות קולנוע ולמפגשים עם יוצרים, ליהנות מהצגה באידיש ועוד. לצורך השוואה, עד כה, מי שרכש מנויים להיכל התרבות, יכול היה לרכוש מנוי לז'אנר אחד בלבד – לסדרת הצגות תאטרון או לסדרת ערבי זמר.
מנהל היכל התרבות והגלריה לאומנות ,יניב בוגנים: "החלטנו על 'מנוי פתוח מוזל' משתי סיבות עיקריות: אחת, לאפשר לציבור המנויים ולציבור בכלל לצרוך תרבות איכותית ללא הגבלה לז'אנר מסוים. שנייה: לחשוף את קהל המנויים והציבור הרחב בפני ז'אנרים אליהם הם לא נחשפו עד היום. אם זה יקרה, עולם התרבות ירוויח קהל".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|