לקראת יום האהבה – 4 דרכים לשמח את בן או בת הזוג

פעילות זוגית משותפת ביום האהבה יכולה לרענן כל מערכת יחסים ורק צריך לבחור אותה בצורה נכונה. החל מארוחה במסעדה, דרך צפייה בסרט ועד בילוי על חוף הים: הנה כמה הצעות שישאירו אתכם עם טעם של עוד. צילום: פיקסהביי

פעילות זוגית משותפת ביום האהבה יכולה לרענן כל מערכת יחסים ורק צריך לבחור אותה בצורה נכונה. החל מארוחה במסעדה, דרך צפייה בסרט ועד בילוי על חוף הים: הנה כמה הצעות שישאירו אתכם עם טעם של עוד
ערב ט"ו באב נחגג השנה בתאריך 6 באוגוסט ויש כבר עכשיו זוגות בכל רחבי הארץ שמחפשים רעיונות לפעילויות משותפות. יום האהבה מספק הזדמנות מצוינת לרענן את השגרה, לבלות אחד עם השני ולחזק את מערכת היחסים. מנגד, לא תמיד קל למצוא פעילות ששני בני הזוג אוהבים ולפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסא.
הנה כמה הצעות בסגנונות שונים שיכולות להתאים לבני זוג לקראת יום האהבה הקרוב או אלו שיגיעו אחריו:

• להזמין ארוחה במסעדה

האופציה המסורתית, הזמינה והקלאסית היא להזמין ארוחה במסעדה יוקרתית. אפשר לבחור מסעדה שנמצאת באזור עמק יזרעאל, לעלות צפונה או לרדת דרומה וניתן גם לקבל המלצות על מקומות שמציעים ארוחות מיוחדות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הארוחה במסעדה ביום האהבה נראית כמובן אחרת לחלוטין מארוחה רגילה. כדאי להתחיל את הארוחה עם נשנוש קל, להקדיש זמן להתענג על המנות ולא לשכוח לצרף יין רוזה קריר ונעים. את הארוחה מסיימים עם קינוח מתוק וחוזרים הביתה שבעים ומרוצים.

• להיפגש בנקודת תצפית רומנטית

בני זוג שמעדיפים לצאת לשטח יכולים להיפגש בנקודת תצפית רומנטית. כידוע, האזור שלנו ובעיקר ההרים סביב קרית טבעון ועמק יזרעאל עמוסים בנקודות מן הסוג הזה.
כדאי לבדוק במפות על נקודות תצפית זמינות ולהחליט האם להגיע אליהן בבוקר או בלילה. במידה ומעוניינים להפתיע את בני הזוג, אפשר לכסות את עיניהם ולנסוע יחד עד לנקודה הסופית לפני שחושפים את האטרקציה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• לצפות בסרט

עוד אופציה קלאסית לבילוי משותף ביום האהבה היא לצפות בסרט. אפשר לעשות זאת בבית ובלי לקום מהכורסא, או להזמין כרטיסים לקולנוע. יש היום המון סרטים רומנטיים שמוצגים בבתי קולנוע באזור הגליל והצפון ורק צריך לבחור את הסגנון ששני בני הזוג אוהבים.
הסרט "תולדות האהבה" למשל הוא עיבוד קולנועי לספר שעוקב אחר שתי נערות בשתי תקופות שונות בהיסטוריה, בעוד הסרט "פריז יכולה לחכות" הוא דרמה קומית על אשתו של מפיק הוליוודי במסע מבירת צרפת לקאן.

• לקחת חופש ולעשות פיקניק בים

בני זוג שיכולים להרשות לעצמם לקחת חופש מהעבודה יכולים לקום מוקדם בבוקר יום האהבה, לארוז תיק קטן עם פירות ובקבוק יין ולנסוע לכיוון חוף הים. היתרון של יום האהבה בים הוא שרגוע יחסית בחופים ברחבי הצפון והמרכז, מה גם שמזג האוויר חם ומזמין.
לחילופין, אפשר לבחור אתר סמוך לנחלי הצפון ולהגיע אליו עם אוהל. שמורות הטבע מתאימות למי שמעדיף מים מתוקים ולהשאיר לעצמו אופציה ללינה בשטח.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|