"לפעמים הייתה לי תחושה שהצוות רוצה שנצליח יותר מאיתנו"

קטיה פטרוב, בוגרת לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מציגה סיפור הצטיינות מעורר השראה. צילום: באדיבות המצולמת

קטיה פטרוב ממגדל העמק הצליחה כל חייה הצעירים, לנהל, להוביל, לפלס דרך. כנערה צעירה עלתה לארץ ישראל במסגרת נוער נעל"ה, ולמדה בבית הספר 'בית אולפנא', בירושלים.
שנה אחרי העלתה את אמה האהובה לישראל היישר למגדל העמק – שם קבעו את ביתם.
השבוע לא הייתה מאושרת מקטיה אשר התבשרה כי על הדיפלומה שקיבלה בתום שלוש שנות לימודי הנדסאית תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התווספה גם המילה בהצטיינות המעידה על השקעה והתמדה רבה במהלך שנות לימודיה במכללה.
"לפני אחת עשרה שנים עלינו לארץ, סיימתי לימודים והתגייסתי לצבא בו שירתי כטכנאית אופטית, גם שם קיבלתי תעודת הצטיינות", אומרת קטיה ומוסיפה, "כל הזמן ניקרה לי בראש המחשבה על לימודים אבל בגלל האתגרים בבית דחיתי את התוכניות ללימודים. חמש שנים לאחר שחרורי מהצבא החלטתי להתחיל ללמוד במכללה. בשל היותי חיילת משוחררת הצבא מימן את לימודי השנה הראשונה והשנייה ואת השנה מימנתי בסיוע אמי. הלימודים במכללה לא היו  קלים, אך האווירה המשפחתית, הביחד המיוחד למכללה אפשר לקבל תמיכה מהמרצים שהשקיעו רבות בקידומנו ולא השאירו אף אחד מאחור. לפעמים הייתה לי תחושה שהצוות רוצה יותר מאתנו שנצליח."
קטיה,29, עובדת כיום בתפקיד ניהולי כמנהלת קו במפעל פלקס במגדל העמק וזוכה להערכה רבה מהממונים עליה.
"איתן מורג, רכז מגמת תעשייה וניהול, דאג כל הזמן שלצד הלמידה והמבחנים הכל ייעשה באופן חווייתי ונעים", אומרת קטיה.
מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל: "במכללה מעודדים השגיות ושאיפה למצוינות כדרך חיים. קטיה וחברותיה מעוררות השראה."