למרות הבלגן מסביב: שחקני עפולה עושים את העבודה במגרש

על רקע הסאגה הבלתי נגמרת סביב העברת זכויות הניהול והסכסוכים בהנהלה, הפועל עפולה ניצחה את נס ציונה 3:1 ועלתה למקום השישי בטבלה. שחקן בעפולה: "משתדלים להתנתק מרעשי הרקע. למרות שהופענו עם סגל חסר, עשינו ניצחון גדול". צילום: שיר רותם

על רקע הבעיות הפיננסיות והסאגה הבלתי נגמרת סביב העברת זכויות הניהול לידי העירייה, הפועל עפולה ממשיכה את העונה הטובה שלה, כשניצחה במסגרת המחזור ה-17 את נס ציונה 3:1 ועלתה למקום השישי בטבלה. שחקן בקבוצה אמר אחרי הניצחון הביתי שסיפק קצת נחת לאוהדים המודאגים: "אנחנו שומעים את כל הסיפורים מסביב ובאמת משתדלים להתנתק מרעשי הרקע. זה לא פשוט בכלל. בסך הכל למרות שהופענו עם סגל חסר, עשינו ניצחון גדול. מגיע שאפו ענק לשחקנים ולצוות המקצועי".
עפולה, שהופיעה למשחק עם סגל חסר, עלתה ליתרון בדקה ה-24 מפנדל מוצלח של הכובש המצטיין עידן דוד. 13 דקות מאוחר יותר אורי צעדון הכפיל את היתרון 0:2. האורחים חזרו למשחק והצליחו לאזן משער של רז שטיין רגע לפני ההפסקה. אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לענר שכטר שקבע לקראת הסיום ניצחון 3:1 להפועל עפולה שעלתה  למקום השישי. שעות ספורות לפני המשחק התחוללה דרמה גדולה בבירת העמק כאשר העירייה הוציאה הודעה לתקשורת ובה הודיעה על התקדמות במו"מ בין העירייה להפועל עפולה בנוגע להעברת זכויות הניהול. ראש העיר אבי אלקבץ נפגש עם יו"ר הפועל עפולה דני אסולין ועם היו"ר המיועד עמיר נוי במטרה לקדם את נושא העברת הקבוצה. הפגישה התנהלה באווירה טובה וחברית וסוכם בה על מתווה משותף ומוסכם בו תועבר הקבוצה בהסכמה ותוך רצון לשמור על הקבוצה, שחקניה ואוהדיה. אבי אלקבץ: "אני מברך את דני אסולין שרואה את טובת הקבוצה מול עיניו ואנו בהחלט רואים בו שותף להמשך. בשבוע הבא יוכרע עתידה של הפועל עפולה".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|