למה להדביר את הבית במגדל העמק עם מיכאל ובוריס?

למה דווקא מיכאל ובוריס?
צילום: freepik

במגדל העמק, ובאזור הצפון בכלל, אנשים רבים מתקשים למצוא בעלי מקצוע אמינים, איכותיים שמציעים מחיר הוגן. בשונה מהמרכז, בשל התחרות המעט נמוכה יותר בצפון, ההיצע נמוך יותר, ולפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מתקשים למצוא בעל מקצוע אמין הוגן וישר. במיוחד כאשר מדובר בהדברה של מזיקים למינהם, בין אם מדובר בתיקנים ונמלים, ועד חולדות וחרקים שונים, ההמלצה היא לוודא את אמינות בעל המקצוע, את אחזקת האישורים הנדרשים, התוצאות המתקבלות, ועוד מספר פרמטרים חשובים. במדריך הבא נסביר למה כדאי לשים לב בעת הדברת הבית, ומדוע כדאי לכם לבחור דווקא במיכאל ובוריס, שיבצעו עבורכם את שירות ההדברה, בעת שתזדקקו לו.

• אחזקת אישורים

בעת הדברה, כדאי לבקש מהמדביר תעודת מדביר מטעם המדינה, ולוודא כי בעל המצוע עובד באופן חוקי, וששום דבר לא אפור. דבר זה יכול להיות קצת לא נעים עבור אנשים מסוימים, אך הדברה לא תקינה תהיה לא נעימה אף יותר. אל תתביישו ותדרשו לראות את כל מה שמגיע לכם. מדביר מקצועי ישמח להראות ולשתף אתכם, ללא כל בעיה או אי נעימות.

• אמינות ויחסי אנוש

מדביר אשר מציע מחיר הוגן ביחס לשוק, הוא דבר חשוב שכדאי לוודא, יחד עם אמינות מובטחת יחד עם חיוך רחב על הפנים לאורך כל ההדברה.

• למה דווקא מיכאל ובוריס?

התשובה המתבקשת לשאלה הזו, היא די פשוטה. מיכאל ובוריס, פועלים לאורך כל רחבי הארץ, ומציעים שירות נגיש וזמין בצורה מהירה ונוחה. נוסף על כך, אנחנו מתחייבים לדאוג לכלל הדברים שעליכם לשים לב אליהם, כמו שנאמר במדריך. אנו דואגים להציע לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד בעבור ההדברה, ומגוון חבילות פרימיום משתלמות. עוד על זאת, אנחנו בחברת ההדברות, מחזיקים בכל האישורים הרלוונטים והרישיונות הנדרשים מהמדינה, ובכך נותנים לכם ראש שקט, בכל הנוגע לרעלנים מסוימים אשר ידבירו את המזיקים השוהים בביתכם. כמובן שכל אלו חשובים, אך מה זה שווה עם לאורך כל ההדברה תהיו לחוצים ומבולבלים? אנו מבטיחים לתת לכם שירות מהטובים שיש, לשתף אתכם בתהליך, להשרות נחת ורוגע, ודוגלים בשקיפות מלאה לאורך של כל התהליך, מתחילתו ועד סיום ההדברה וכניסתכם חזרה הביתה.
לסיכום המדריך, אם אתם מחפשים מדביר במגדל העמק, בדרום, בתל אביב או בשפלה, מיכאל ובוריס הם הפיתרון המושלם בשבילכם. מיכאל ובוריס עובדים בפרישה ארצית ומציעים מגוון שירותי הדברה, ובנוסף שירותי הובלה וניקיון. הסטנדרט הגבוה, השירות והיחס האישי, והמחיר ההוגן ביחס לשאר המתחרים, הם אלו שמייחדים אותנו, וגורמים לאלפי לקוחות לבחור להיעזר בשירות שלנו שוב ושוב. אם אתם מחפשים שירותי הדברה, וקצת חוששים, הגעתם למקום הנכון, אנחנו נדאג לתת לכם שירות מקצועי ויעיל, ונשרה עליכם תחושת נחת ורוגע, תוך שריפות מלאה ושיתוף בתהליך. צרו עמנו קשר עוד היום ויחד נצא לדרך, מבטיחים שלא תתחרטו.