"למגידו פוטנציאל תיירותי נהדר"

שר התיירות יואל רזבוזוב ביקר אמש(ג') במועצה האזורית מגידו . לשר הוצגה תכנית התיירות הגדולה של המועצה שעיקרה חשיפת הפסיפס הנדיר בכלא מגידו והפיכתו לאתר תיירות בינלאומי והקמת פארק הקיני וכן הפיכת בסיס ג'וערה המיתולוגי למרכז תיירות, חינוך ,מורשת וטבע וטיילת אוכברג. רזבוזוב הביע את התרשמותו מהתכנית והבטיח את מעורבות ותמיכת משרדו. צילום: דוברות מ.א מגידו

שר התיירות יואל רזבוזוב ביקר אתמול(ג') במוא"ז מגידו והיה אורחו של ראש המועצה איציק חולבסקי.
זהו ביקורו הראשון של רזובזוב במגידו כשר תיירות והוא החל במפגש עם הנהלת המועצה במתחם האירוח 'זוהר בדשא' שבקיבוץ דליה, במהלכה נחשף השר לראשונה לתכנית התיירות הגדולה של המועצה ובראשה חשיפת הפסיפס הנדיר בכלא מגידו והפיכתו לאתר תיירות בינלאומי שיהווה שער התיירות המרכזי לצפון ובצידו הקמת פארק הקיני.
בנוסף הוצגה לשר התכנית להפיכת בסיס ג'וערה המיתולוגי למרכז תיירות, חינוך ,מורשת וטבע וטיילת אוכברג, השוכנת באחד הנופים היפים בישראל ונקראת על שם יצחק אוכברג שהציל 187 ילדים יהודים בפרעות באוקראינה 1921.
לאחר הסקירה המקצועית שוחח השר עם מספר תיירנים מהאזור והציג בפניהם את חזונו לפיתוח התיירות בישראל, תוך סקירה אודות ההתמודדות הלא פשוטה על עולם התיירות עם משבר הקורונה. השר שמע מהתיירנים על האתגרים שלהם.
לאחר המפגש בקיבוץ דליה המשיך השר וציוותו ביחד עם מנכ"ל המשרד דני שחר לגן הלאומי מגידו, שם סקר בפניהם ראש המועצה חולבסקי את האזור בו אמור לקום מתחם התיירות הגדול במרחב צומת מגידו.
שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד), אמר במהלך הסיור: "הפוטנציאל התיירותי במגידו והשותפים הנהדרים שמצאתי פה במועצה האזורית ובראשם ראש המועצה, מר איציק חולבסקי, הם קרקע פורייה למימוש תוכניות העבודה שלי במשרד התיירות. אני מאמין בהשקעה נכונה, בתוכניות ארוכות טווח, שעל בסיסן ניצור את התשתית להבאת התיירים מחו"ל וישראל עצמה אל אזורים יפים ומרחבים פתוחים וירוקים כמו שיש במגידו".
ראש המועצה, איציק חולבסקי: "ביקור שר התיירות היום היה מוצלח מאד.
השר התרשם מאד מתוכניות פיתוח התיירות של המועצה בג'וערה,טיילת אוכברג ומרחב צומת מגידו והבטיח את מעורבות ותמיכת המשרד