לכו להתחסן בעפולה: המטרה לחצות את רף ה-80% מתחסנים בעיר

ראש העיר אבי אלקבץ קיים השבוע ישיבת חירום עם נציגת דסק קורונה של משרד הבריאות, קציני פיקוד העורף, נציג מד"א ונציגי כל קופות החולים בעיר רגע לפני יציאה למבצע התחסנות עירוני ענק בפארק העירוני

בימים אלה מתמקדת עפולה בשני קרבות מרכזיים – הורדת התחלואה והעלאת אחוז המתחסנים בעיר. כדי לנצח במאבק קיים השבוע ראש העיר אבי אלקבץ ישיבת חירום בהשתתפות שלום שלמה מנכ"ל העירייה, שרית דהן מנהלת אגף קורונה וצוות האגף, רחלי טקץ נציגת דסק קורונה של משרד הבריאות בראשות הפרויקטור נחמן אש, סגן מפקד מרחב עמקים בפיקוד העורף סא"ל במיל' משה חולי והיקל"ר סא"ל במיל' דודי נחום, מנהל מרחב עמקים במד"א יוסי פחימה ונציגי קופות החולים ובראשם ד"ר מרדכי דיין מנהל אזור צפון בקופת חולים כללית, מרב אלמלח מנהלת אדמיניסטרטיבית של מרחב צפון בקופת חולים מכבי, ואמיר טולדנו מנהל אזור עפולה והעמקים בקופת חולים מאוחדת.
במהלך הישיבה הציג ראש העיר את נתוני התחלואה הגבוהים שהציבו את עפולה כעיר אדומה לפי מדד הרמזור וכן את מגמת הירידה בימים האחרונים, הסיבות לכך והתכנית לימים הקרובים לשמור על מגמת הירידה. את מירב תשומת הלב הקדישו משתתפי המפגש בצעדים שנועדו כדי לעלות את אחוזי המתחסנים בעיקר בקרב אוכלוסיות הצעירים.

מתחסנים בפארק בעפולה;
מתחסנים בפארק בעפולה

נציגי קופות החולים שמקיימים מבצעי חיסונים עצמאיים הצהירו כי יתגייסו לכל מיזם שהעירייה תוביל ויחד סוכם כי כבר השבוע יקיימו שני מבצעי התחסנות עירוניים ענקיים – הראשון הפנינג לכלל הציבור והשני מסיבת חיסונים ייחודית לבני נוער כאשר המטרה הסופית היא להביא את שיעור המתחסנים בעפולה מעל רף ה-80% .
בסיום הדיון אמר ראש העיר אבי אלקבץ: "נתוני ההתחסנות של האזרחים הוותיקים טובים מאוד ויש למקד מאמץ בקרב הצעירים שבין גילאי 16-40 לכן החלטנו על שני מבצעי ענק כדי להעלות את אחוז המתחסנים בעיר. אני קורא לציבור להגיע ולהתחסן כדי שנוכל לשוב לשגרה המוכרת ולחזור לחיים".