"לכולם היה קשה לקבל את ההתפטרות של אילן"

מוטי קריספיל שהתחיל את העונה כעוזרו של אילן סוויסה, קיבל את המושכות והאמון מההנהלה לאחר התפטרותו של המאמן הקודם, ולמרות גילו הצעיר(33) וחוסר הניסיון, הוא בטוח שההזדמנות מגיעה לו ושהוא יצעיד את המועדון לדרך חדשה

לאחר שאילן סוויסה, מאמן הפועל מגדל העמק הודיע על התפטרותו בעקבות מצבו הבריאותי, המועדון חווה תקופה קשה. סוויסה האהוב, שנלחם בימים אלו במחלת הסרטן, נחשב לאחד המאמנים המוערכים בליגות הנמוכות, ולפני כחודש לאחר הניצחון על באקה אל גרבייה, החליט לוותר על המושכות ולהתרכז במאבק האישי שלו.
סוויסה הוא זה שבנה את הקבוצה בתחילת העונה, ושחקני הקבוצה ספגו מכה מוראלית לא פשוטה עם התפטרותו, שכן החיבור בינו לבין חדר ההלבשה היה חזק.
בהנהלת המועדון היו צריכים למנות מאמן במקומו של סוויסה, והחליטו שהמועמד המתאים ביותר לעמדה הוא מוטי קריספיל, תושב העיר ועוזרו של סוויסה.
קריספיל שימש בעבר כעוזר מאמן בהפועל נוף הגליל, אך עבורו זאת הפעם הראשונה שהוא עומד על הקווים בקבוצת בוגרים. בהתחלה הדברים פחות הסתדרו, הקבוצה נראתה רע ונקלעה לרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, מה שהלחיץ עוד יותר את המערכת.


"בתחילת העונה המועדון כיוון לפלייאוף העליון, אך יש רצוי ויש מצוי. נכון לעכשיו, המטרה היא לברוח מהתחתית ולצבור כמה שיותר נקודות."


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


אך בתקופה האחרונה חלה מגמת שיפור, מגדל העמק ניצחה בשניים מתוך שלושה המשחקים האחרונים, ובאחרון שבהם היא הביסה את אסי גלבוע 5-0, וכעת הקבוצה מדורגת במקום ה-11 בליגה א' צפון, כשבמחזור הקרוב היא תפגוש את מ.ס טירה.
"היה קשה לכולם במועדון לקבל את ההתפטרות של אילן", מספר קריספיל, "ההשפעה של אילן בחדר ההלבשה הייתה חזקה, והשחקנים היו מחוברים אליו. לא היה פשוט לאף אחד, ולקח לנו זמן לאחות את השברים ולגבש את חדר ההלבשה מחדש. אילן נתן לי את ברכת הדרך, ואמר שאם יש מישהו שצריך לאמן את הקבוצה במקומו זה אני. הוא חבר לכל החיים, ואני מאחל לו בריאות ורפואה שלמה ושיחזור אלינו במהרה".

איך אתה מתכוון להוציא את הקבוצה לדרך חדשה?
"רציתי לצרף שחקני חיזוק, אך מבחינת ענייני תקציב זה פחות אפשרי כרגע. מבחינתי, הרכש האמיתי שקיבלתי בינואר זה שהחזרתי את השחקנים שלי לחיים והחדרתי בהם אמונה ורעב מחודש. חדר ההלבשה הבין את המצב בו הוא נמצא, ואני רואה שינוי חיובי בקבוצה בתקופה האחרונה. אני מאמין ביכולות שלי, ובטוח שאוכל להוציא את המועדון לדרך חדשה."  

מה השאיפות להמשך העונה?
"בתחילת העונה המועדון כיוון לפלייאוף העליון, אך יש רצוי ויש מצוי. נכון לעכשיו, המטרה היא לברוח מהתחתית ולצבור כמה שיותר נקודות. אם הדברים יסתדרו, ומקומנו בטבלה יהיה גבוה יותר, נדע לכוון כמה שיותר גבוה. השחקנים שלי יגיעו מוכנים לכל משחק, ונעשה את מירב המאמצים כדי להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר", סיכם קריספיל.