לירז וזאן: "אנו מאמינים בדרכה של כחול-לבן, אנו מאמינים שאפשר אחרת, שצריך אחרת ושיהיה אחרת"

חבר מועצת העיר עפולה לירז וזאן שמשמש כראש המטה של מפלגת כחול לבן בבירת העמק אופטימי לקראת פתיחת הקלפיות

אחת המפלגות הפעילות ביותר בעפולה בקמפיין הבחירות האחרון היא "כחול-לבן" בראשותו של בני גנץ. המפלגה מראה לציבור הבוחרים בעיר את החשיבות של עפולה למפלגה ומשקיעה משאבים רבים לקידום בעיר.
בראש המפלגה בעיר עומד חבר מועצת העיר לירז וזאן, שמונה בבחירות הקודמות לראש מטה ומשמש בתפקיד זה גם היום. תחתיו יש פעילים שלדבריו מצליחים להשפיע על דעת הקהל בעיר ומציגים את אופייה של המפלגה, גם בעיר שנחשבת ליכודית וכחולה.
וזאן: "במערכת הבחירות הקודמת היו אמוציות, היו יצרים, והייתה התנגדות לגיטימית זה לדעתו של זה, וזה בסדר. במערכת הנוכחית יש פעילות לא לגיטימית שמראות רק דבר אחד – פחד."


"אנו מאמינים בדרכה של כחול-לבן, אנו מאמינים שאפשר אחרת, שצריך אחרת ושיהיה אחרת. אנחנו מוכנים לשינוי וב – 17/9 נהיה בשטח, נדבר עם האנשים ונביא לשינוי גם בעפולה וגם במדינת ישראל.."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למרות ההתנגדות שאותה מתאר וזאן, המטה מפעיל משרד שפתוח בכל יום בשעות אחר הצהרים, אליו באים מבקרים רבים להתרשם מדרכה של המפלגה. בנוסף, ריכז המטה בחודשים האחרונים פעילויות רבות. בין הפעילויות היה גם סיור של רא"ל במיל' וח"כ בוגי יעלון שביקר גם בלשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ. לאחר הביקור יצא לסיור במפעל תדיראן שם הוצגו בפניו הטכנולוגיות המתקדמות של תדיראן וגם הוצפו קשיים אשר משפיעים על התעשיינים הישראליים. בהמשך עבר ח"כ יעלון ברחובות עפולה ופגש את התושבים, ולא פסח על הביקור המסורתי בפלאפליות. כמו כן ביקרו בעיר ח"כ אבי ניסנקורן וח"כ רם בן ברק. השניים הביעו את החיבור לעיר ואת הרצון לקדם אותה. בביקור נוסף של ח"כ ניסנקורן בעיר הוא גם פגש את אלקבץ והראה נכונות לסייע לתושבי העיר בעתיד. בהמשך סייר בבית החולים העמק בעפולה והדגיש כי אחת המטרות העיקריות של המפלגה היא שיפור מצבה של מערכת הבריאות הציבורית בפריפריה בכלל ובעפולה בפרט.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במסגרת סיורי הח"כים ביקרו בעיר גם בת העיר – ח"כ ואלופה הראשונה בצה"ל אורנה ברביבאי: בפאנל הזכירה ח"כ ברביבאי כי היא תוצר של העיר, חיזקה את התושבים, את בני הנוער ואפילו התמודדה עם התנגדויות בדרך האצילית שלה, פשוט על ידי הסבר והכל ברוח טובה. עוד סיירו ח"כ פנינה תמנו שטה וח"כ גדי יברקן, ח"כ מירב כהן וח"כ יואל רזבוזוב.
וזאן סיכם: "אנו מאמינים בדרכה של כחול-לבן, אנו מאמינים שאפשר אחרת, שצריך אחרת ושיהיה אחרת. אנחנו מוכנים לשינוי וב – 17/9 נהיה בשטח, נדבר עם האנשים ונביא לשינוי גם בעפולה וגם במדינת ישראל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לפעילים הרבים שבאו ועדיין באים ומשתתפים בפעילויות השונות של המטה בעיר".

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|