פוטוגני – איציק כץ, חתיך מקומי בתמונה מנצחת, כבשו את המדור המלאכיות של שרבט בעפולה.- פלאש! רכילות בעמק

• איציק כץ, חתיך מקומי תוצרת בירת העמק בתמונה מוצלחת ביותר. לייק

המכללה האקדמית כנרת יוצאת בשיתוף פעולה אקדמי, ראשון מסוגו, עם האקדמיה לאירוח ותיירות באיחוד האמירויות. במסגרתו יגיעו משלחות של סגל ההוראה והסטודנטים לישראל ולאיחוד האמירויות לצורכי למידה ושיתוף ידע. בהמשך צפויים להיות פרויקטים משותפים בין שני המוסדות האקדמיים.

המלאכיות של שרבט בעפולה כבשו לנו את המדור עם אינספור אנרגיות חיוביות.
המלאכיות של שרבט בעפולה 

• המלאכיות של שרבט בעפולה כבשו לנו את המדור עם אינספור אנרגיות חיוביות

שישי. ארומה. עפולה. הזמיר העפולאי ציון מלכה קופץ לקפה עם כמה וכמה חברים ומפזר אינספור חיוכים לאוויר. ככה זה שמתאוששים משנה של סגרים ופסח אביבי בפתח.

שחקים ברשת שחקים עפולה ומנהלת השכונות מכינים לכם הפתעות לקראת החג שבפתח. בינתיים תהיו במתח...
הפתעות בשחקים עפולה לקראת החג שבפתח.

ברשת שחקים עפולה ומנהלת השכונות מכינים לכם הפתעות לקראת החג שבפתח. בינתיים תהיו במתח…

עם בוא חג הפסח ופריחות האביב, מזמינה מועצת הדבש את הקהל הרחב לביקור במכוורות ברחבי הארץ, בייחוד בתקופה זו בה יש שפע של מרבדי פריחה שופעת ואיכותית, לפגוש דבוראים, לטעום דבש, לחוות וללמוד על עולמן הקסום של הדבורים ועל חשיבותה של הדבורה בהאבקת פרחי ירקות ופירות ההופכים למזון מן הצומח.

שניר פרידמן, יו"ר החברה הכלכלית בגלבוע שב לככב על מגרשי הכדורגל לאחר פרישה בת מספר שנים. את הפרמיירה הוא עשה בשבוע האחרון במדי קבוצת הוותיקים אותו הוא קינח עם גולאסו מרשים.
הכדור עגול: שניר פרידמן, יו"ר החברה הכלכלית בגלבוע שב לככב

• שניר פרידמן, יו"ר החברה הכלכלית בגלבוע שב לככב על מגרשי הכדורגל לאחר פרישה בת מספר שנים. את הפרמיירה הוא עשה בשבוע האחרון במדי קבוצת הוותיקים אותו הוא קינח עם גולאסו מרשים

המתנה שחוגגת את החיים: כפר נהר הירדן הוא כפר נופש לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות. לקראת הפסח יזמו בכפר מכירה של מארזי שי אשר הכנסותיהם ייתרמו להמשך פעילות הכפר. הנהלת ועובדי 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן' התייצבו לסייע. צילום: