לייק מהכוכב ההוליוודי לחניכי הצופים ביער הזורע

חניכי הצופים ששהו במחנה קיץ ביער הזורע "הקימו לחיים" מיצג של גיבור העל "דדפול". הם לא ציפו שריאן ריינולדס, כוכב העל ההוליוודי ששיחק בסרט ייצפה במיצג ויקדיש לו פוסט מיוחד בפייסבוק

חניכי שבט דן של תנועת הצופים, שהיו בשבוע שעבר בפעילות חינוכית ומחנה קיץ ביער הזורע עמלו ליצור מיצג ייחודי, יצירתי וענק של גיבור העל דדפול – המבוסס על חוברות הקומיקס "דדפול" מבית "מארוול קומיקס". בנייתו של המיצג שנבנה כמחווה לסרט המצחיק נמשכה לאורך יומיים שלמים מהבוקר ועד לילה כשהתכנון האסטרטגי עם אישור הדגם ארך למעלה מחודשיים. המבנה עשוי כולו סנדות ומצופה בד, ובנו אותו חניכי השכבה הבוגרת, נערים ונערות- חניכי התנועה והמדריכים.
אבל לצד הפידבקים הרבים שקיבלו החניכים מהחברים ובני המשפחה, הגיע גם פידבק אחד ומלא בזוהר הוליוודי נוצץ. מדובר בתגובה של הכוכב ההוליוודי ראיין ריינולדס שכיכב בסרט.

• ריינולדס: "וואו, מדהים!"

ריינולדס שיתף את התמונה של המיצג בעמוד הפייסבוק האישי שלו וכיאה לדמותו ההומוריסטית כתב על הקיר: "וואו, מדהים! היער הזה פצפון!". #קורע. מיותר לציין שהפוסט זכה לחשיפה אדירה.
נמרוד ברקוביץ בן ה-17, ממקימי המיצג משבט דן בתנועת הצופים סיפר: "למרות המחשבה, התכנון והעבודה הרבה שהושקעו בהקמה לתחייה של דדפול ביער, במסגרת פעילותנו במחנה הקיץ – לא ציפינו שהיא תייצר תהודה עולמית ותגרום לריאן ריינולדס בעצמו להגיב על כך. סוד קסמו של המיצג הוא בשיתוף הפעולה ובהנאה של כל חניכי בשבט במהלך הכנתו ואנו שמחים על כך שהוא גרם לאנשים מכל רחבי העולם לחייך".

מבנה המצג של דדפול שהדהים את השחקן ההוליוודי ריאן ריינולדס,
מבנה המצג של דדפול שהדהים את השחקן ההוליוודי ריאן ריינולדס

תנועת הצופים מונה למעלה מ-80 אלף חניכים עם 14 הנהגות ו- 220 שבטים הפרוסים מדן ועד אילת והיא כיום תנועת הנוער הגדולה בארץ.

• "דדפול"- העלילה

דדפול (באנגלית: Deadpool) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי, שובר קופות, שיצא בשנת 2016. הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס "דדפול" מבית מארוול קומיקס. את הסרט ביים טים מילר ומככבים בו ריאן ריינולדס, מורנה בקארין, אד סקריין, ג'ינה קראנו וטי. ג'יי. מילר בתפקידים הראשיים. עלילת הסרט מביאה את סיפורו של ווייד ווילסון שעובר ניסויים שמעניקים לו יכולות חדשות, ויוצא לרדוף אחר האיש שכמעט הרס את חייו.

הפוסט המקורי של ריינולדס
הפוסט המקורי של רייאן ריינולדס