ליד הבית: קורסי סטיילינג, צילום ו-NLP בשחקים עפולה

בחודש יוני הקרוב ייפתחו קורסי סטיילינג וצילום ובהמשך ייפתח קורס NLP (ניתוב לשוני פיזיולוגי).

מכללה בקהילה הינה מכללה ארצית מבית החברה למתנס"ים המפעילה מעל ל- 180 סניפים ברחבי הארץ. כיום יש 13 סניפי מכללה בקהילה, היושבים במתנ"סים, אחד מהם פועל ברשת שחקים עפולה- במתנ"ס בית אשכול.
המכללה הוקמה על מנת לענות על צרכים שעלו מהשטח וזאת במטרה להנגיש את ההשכלה והידע לאזורי פריפריה תוך הענקת הזדמנות ללמידה ולרכישת השכלה במחירים מסובסדים, במותאמות תרבותית ונגישות גאוגרפית והכל בכדי להגדיל את ההון האנושי ולייצר חברה בעלת חוסן חברתי ערכי.
הערכים עליהם מושתתת המכללה מבוססים על ערכי החברה למתנ"סים כשבראשם הרצון לייצר חברה משכילה הפועלת מתוך אחריות חברתית, תחושת משמעות וסולידריות חברתית וזאת במטרה ליצר חוסן חברתי המושתת על קבלת האחר ומתן הזדמנויות שוות לכולם. המכללה מספקת הכשרה מקצועית ולימודי תעודה מוכרים.

• "המטרה היא להנגיש את הידע וההשכלה למעוניינים, קרוב לביתם"

תחת מעטפת זו ייפתחו בקרוב שלושה קורסים בשחקים עפולה. בחודש יוני הקרוב ייפתחו קורסי סטיילינג וצילום ובהמשך ייפתח קורס NLP (ניתוב לשוני פיזיולוגי).

ברשת שחקים עפולה אמרו השבוע: “המטרה היא באמת להנגיש את הידע וההשכלה למעוניינים, במקום קרוב לביתם. המתקנים קיימים והקורסים שצויינו נערכים כחלק מהפעילות הכוללת והנרחבת של הרשת".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


קורס הצילום מיועד לחובבי צילום ולמתעניינים בתחום שמעוניינים להתמקצע. במהלך הקורס מדריך מקצועי יחשוף את המשתתפים לטכניקות הצילום הבסיסיות, לצילום תיעודי, צילום נופים, אנשים, אתרים, טבע ונוף ועוד. "קהל היעד הוא כמובן חובבי צילום אבל גם כאלה שרוצים לעשות הסבה ולהפוך את התחום לעיסוק מרכזי ומקצועי בחייהם", הוסיפו בשחקים, "במהלך הקורס הצילומים של המשתתפים יתאגדו לתיק עבודות שישמש אותם בהמשך דרכם. מעבר לכך הם גם יקבלו תעודה רשמית מטעם החברה למתנ"סים ותהיה להם אפשרות לקחת חלק בעתיד בקורס למתקדמים. העלות של קורס שכזה גם אטרקטיבית הרבה יותר מקורסים שנערכים ברחבי הארץ. כל מה שחובב צילום צריך בכדי להשתלב בקורס זו מצלמה וחצובה".

בקרוב קורס סטיילינג שיונחה על ידי  .המחשה- צילום: רוברטו טוסטס, פריאימג'ס
בקרוב קורס סטיילינג עם המנחה אנדריאה גופר על ידי. המחשה: צילום ע"י רוברטו טוסטס, פריאימג'ס

לצד קורס הצילום ייפתח בקרוב גם קורס סטיילינג שאותו תעביר אנדראה גופר, שלה ניסיון רב בתחום וידע נרחב בטרנדים הכי חמים.
הקורס יימשך לאורך 20 מפגשים ובהן ילמדו המשתתפות (פתוח גם לגברים) מה ללבוש, איך לבנות ולסדר מלתחה ללקוחה, כיצד תשלבו  'אאוטפיטים' ואיזה בגד שתלבשו ייזכה לחותמת "שיק" ולא "שוק". מעבר ללמידה התיאורטית יתקיימו במסגרת הקורס גם חמישה מפגשי חוץ בחנויות אופנה ובמהלכם יקבלו המשתתפות ידע נוסף.
ברשת שחקים ציינו כי בעוד מספר חודשים ייפתח בעיר קורס NLP, ובו יקבלו המשתתפים כלים בסיסיים- שיאפשרו להם בעתיד לעסוק בתחום כמנחים ומאמנים או לקחת חלק בקורס למטרת העשרה עצמית

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|