ליאור ליובין: "ניצחנו בזכות האופי החזק שלנו"

מאמן גלבוע גליל, ליאור ליובין, נשמע מעודד לאחר הניצחון 85-81 על הפועל ב"ש באצטדיון ה״קונכייה", שקטע רצף של שני הפסדים. כעת הקבוצה יוצאת לפגרה, ולאחר מכן תפגוש את אלופת המדינה מכבי ת"א

בגלבוע גליל ידעו שאם הם רוצים לצאת לפגרת הנבחרת בראש שקט, הם צריכים לנצח את הפועל ב״ש ב״קונכייה״, אולם שבו הקבוצה לא ניצחה מעולם. גלבוע הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, וקיוותה לצאת לדרך חדשה מול חניכיו של רמי הדר, במטרה לשפר את מיקום הקבוצה במאבקי הפלייאוף. למזלו של המאמן ליאור ליובין, שחקן הרכש מייקל יאנג ניפק משחק אדיר, וסיים עם 28 נקודות. גם ג'ארמר גאלי, עם ארבע זריקות עונשין מדויקות בשניות הסיום, סייע לחתום את הניצחון, והמשחק הסתיים בתוצאה 85-81 לטובת הקבוצה האורחת.
כעת, גלבוע גליל מדורגת במקום השביעי בטבלת ליגת העל, ובזכות הניצחון התרחקה מהתחתית.

• "היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות"

לאחר המשחק ליובין סיכם את המשחק ודיבר גם על חוסר היציבות של הקבוצה: ״שיחקנו עם המון אנרגיה ורוח טובה, וזה מה שהביא לנו את הניצחון. אחרי שני ההפסדים הרצופים היה לנו חשוב להראות אופי, ולחזור למסלול הניצחונות. ב"ש קבוצה מאומנת ואגרסיבית, שצריכה את הנקודות בדיוק כמונו, ואני שמח שהצלחנו להכניע אותם. חשוב לזכור שאנחנו קבוצה צעירה וחדשה, בלי הרבה ניסיון בחדר ההלבשה, וזה בהחלט גורם לחוסר יציבות. בנוסף, היו לנו המון פציעות במהלך העונה, שהשפיעו משמעותית על הקבוצה. בליגה תחרותית כזו שמייצרת הפתעות כל הזמן, אתה חייב להישאר מרוכז, ואנחנו עם הפנים קדימה״, אומר המאמן.

• יוצאים לפגרה

כעת הקבוצה יוצאת לפגרה, שבמהלכה גלבוע תזכה לייצוג בנבחרת ישראל, כאשר ארבעת שחקני הקבוצה- יפתח זיו, נתנאל ארצי, גיל בני ועידו פליישר זומנו לסגל הרחב וינסו להוכיח לעודד קטש שמקומם בסגל מוצדק. במחזור הבא גלבוע תצא למשחק חוץ קשה נגד אלופת המדינה מכבי תל אביב. במשחק בסיבוב הקודם בין שתי הקבוצות בגן נר, גלבוע גליל הייתה קרובה לניצחון, והיא נכנעה רק לאחר שתי הארכות. ״אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, וברור שהם פייבוריטים. נבוא באנרגיות חיוביות ונעשה את המקסימום בכדי להשיג תוצאה טובה. אני מאמין בשחקנים שלי, ובטוח שהם ייתנו את הכל על הפרקט נגד כל קבוצה".
 בתחילת העונה המועדון הציב מטרה להעפיל לפלייאוף, אתה מאמין שתצליחו לעמוד במשימה?
״אנחנו עובדים קשה בכדי להגיע לשם, ואני רואה את השיפור של השחקנים בכל שבוע. אם נמשיך להציג אופי והקרבה, אין סיבה שזה לא יקרה. חשוב להגיד כל הכבוד ותודה גדולה לאוהדים המדהימים שלנו, שתומכים בנו לאורך כל העונה ומגיעים לכל מגרש. היה אפשר לראות את זה במשחק האחרון נגד הפועל ב״ש, ואני מקווה להחזיר להם על הפרקט בניצחונות״ סיכם ליובין.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|