ליאור לוי: "המטרה? להפוך את עמק יזרעאל למועדון מוביל"

במועדון הכדורגל של עמק יזרעאל נערכים לקראת שנת הפעילות הרביעית בקבוצות התחרותיות. שחקן העבר ליאור לוי, שמשמש כבעלים/מנהל/מאמן במועדון, אומר: "אני מקווה שהאנשים מהעמק יעזרו לנו בהמשך לקיים את הפרויקט ולהקים מועדון שיהיה בין הטובים בארץ"

 

במועדון הכדורגל של עמק יזרעאל, מועדון פרטי שמנוהל ע"י שחקן העבר ליאור לוי, נערכים לקראת שנת הפעילות הרביעית בקבוצות התחרותיות. לפני למעלה מעשור וחצי היה מועדון כדורגל בעמק יזרעאל (איתי שכטר יצא משם) שהתמזג עם נצרת עילית, אבל מאז המועדון נעלם מהתודעה. לוי, בן ה-37 מתמרת, ששיחק בעברו במחלקת הנוער של בני יהודה ובבוגרים של נצרת עילית, הקים לפני כשלוש שנים ביה"ס לכדורגל בעמק יזרעאל בתקווה 'להחיות מחדש' את הכדורגל בעמק יזרעאל. כרגע במועדון יש שלוש קבוצות בגילאי ילדים (למעלה מ-60 ילדים), שמקיימות את האימונים שלהן בקיבוץ שריד ומשחקות לרוב בנהלל (במידה והוא פנוי). "המטרה היא לתת פלטפורמה וצורת ביטוי לילדי עמק יזרעאל שבמקומות אחרים לא נתנו להם במה. מאחר וכמעט אין לנו תמיכה אז אני לוקח על עצמי לעשות הכל", כך אומר ליאור לוי, שמשמש כרגע כבעלים/מנהל/מאמן במועדון והולך בעקבות החלום שלו. "זה לא פוגע במקצועיות ולא בערכים.
למרות הקושי, יש תוצאות טובות ואני מאוד מקווה שגם המועצה וגם אנשים מהעמק יעזרו לנו בהמשך לקיים את הפרויקט ולהקים מועדון שיהיה בין הטובים בארץ". על אף שמדובר במועדון צעיר שנמצא בשלבי התהוות ומתמודד עם לא מעט מכשולים בדרך, כבר מעכשיו רואים תוצאות יפות. "בשנה האחרונה כל הקבוצות שלנו התמודדו בצורה נאותה נגד היריבות הבכירות באזור", אומר לוי בסיפוק, "המון שחקנים חדשים שלפני זה לא דרכו על דשא ולא ידעו מה זה לשחק במגרש דשא גדול, עשו התקדמות עצומה ויפה. מבחינתי לתת לילדי העמק אפשרות לביטוי עצמי דרך משחק הכדורגל זה משהו שנותן סיפוק אדיר. אנחנו מקבלים הרבה פידבקים חיוביים. מקווים לשמור על הקיים ואף לגדול באופן עצמאי או דרך שיתופי פעולה עם מועדונים מהאזור", סיכם לוי.