לחץ בנצרת עילית: "אנחנו פראיירים גדולים, כל המאבק נפתח מחדש"

הלחץ עושה את שלו: הקבוצה של ירון הוכנבוים הפסידה בבית להפועל קטמון 1:2, וסגרה משחק רביעי ללא ניצחון. נצרת עילית עדיין מוליכה את הטבלה אבל הפער מהמקום השני (נס ציונה) ירד לנקודה ול-2 נקודות מהשלישית בטבלה (קטמון). צילום: אבי רביבו

"אנחנו פראיירים לגמרי. שוב ושוב אנחנו בועטים בדלי. המאבק נפתח מחדש. עכשיו האווירה מאוד קשה בקבוצה", בהפועל נצרת עילית לקחו קשה את ההפסד הביתי הדרמטי במחזור האחרון 1:2, במשחק שבו הוליכו ביתרון 0:1 וספגו שער הפסד בדקה ה-91.

עד לפני קצת יותר מחודש הפועל נצרת עילית סומנה כמעומדת וודאית לעלייה, היא הייתה בפער של 9 נקודות מהמקום השלישי, ולא בכדי רבים כבר היו בטוחים שחבורה של הוכנבוים עם רגל וחצי בליגה של הגדולים. ודי בצדק. אלא שבחודש האחרון משהו השתבש בקבוצה, יש כאלה שיגידו חוסר מזל ואחרים ידברו על לחץ ועל כך שהרגליים של השחקנים פשוט רועדות ברגעי המאני-טיים. בפועל הקבוצה לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים, מה שמכניס את המערכת ללחץ עצום על אף שהקבוצה עדיין מוליכה את הטבלה. במחזור הבא שיתקיים ביום שני (19:00) הקבוצה של הוכנבוים תתמודד בחוץ מול השנייה בטבלה נס ציונה לקרב ישיר על המקום הראשון בטבלה.