לחיילי צה"ל, באהבה

בזמן שנגיף הקורונה ממשיך להשפיע על כל תחומי החיים, חנה ישי, הבעלים של בית המרחקת "טבע ישי" בעפולה החליטה לעשות מעשה ויצאה במיזם התרמת חבילות שי וטיפוח מהודרות עבור 200 חיילים שאוטוטו יעלו על מדי הזית של צה"ל. גם אתם בדרך לבקו"ם? הנכם מוזמנים לקבל את השי המפנק

את בית מרקחת "טבע ישי" מרבית תושבי עפולה והעמק מכירים בעיקר בגלל השירותיות, האדיבות, המקצועיות והנועם של הבעלים, חנה ישי שמסתכלת לכל לקוח בגובה העיניים ובחיוך מלא אופטימיות. מזה שנים רבות הפכה חנה לאוטוריטה בתחום הרוקחות וכן בתחומי רפואה מונעת, ותחזוקת הבריאות, טיפולי ארומתרפיה, ובפרחי באך, "אני מקפידה כל הזמן להמשיך ללמוד ולהתפתח", היא מוסיפה.
לצד אלו, לאורך השנים מקפידה חנה להיות מעורבת בקהילה ולתרום את חלקה בשלל מיזמים, בין היתר עבור ילדי עפולה שהשתתפו בקייטנות.
האחרון שבהם, שנולד ברוח ובאווירת הקורונה הוביל את חנה לפרויקט התרמת חבילות עבור צעירים תושבי העיר והעמק, שבחודשים הקרובים ייעלו על מדי הזית של צה"ל בדרכם לגיוס בבקו"ם ולשירות הצבאי.


"אני אישה מאוד פטריוטית, מאוד אוהבת את ישראל ולכן היה חשוב לי מאוד לארגן ולהוציא לפועל את המיזם הזה"


"התקופה הנוכחית לא קלה לאף אחד מאיתנו", סיפרה השבוע חנה על הסיבה שהובילה אותה לפצוח במיזם הראוי להערכה, "המון אנשים נמצאים במצב של חוסר ודאות, חלק מדוכדכים ומצב הרוח הלאומי די בשפל בלשון המעטה, אני מגדירה את זה ככבדות באוויר. אני חשה את זה סביבי, אצל חלק מהאנשים יותר ואצל חלק פחות. בעקבות זאת החלטתי לעשות מעשה ולהרים את הפרויקט הזה עבור הצעירים שעוד מעט יתגייסו במחזורים הגדולים של צה"ל".

• התגייסות מידית

חנה, 61, אם לשלושה ילדים וסבתא לשלושה נכדים גייסה עבור הפרויקט ספקים שלה בית המרחקת שמיד הרימו את הכפפה ושיתפו עמה פעולה, מתוך רצון להעלות חיוך על פניהם של החיילים, קל וחומר בתקופת המשבר הנוכחית.

המוצרים שבחבילת השי
המוצרים שבחבילת השי

בין הספקים שלה שהתגייסו למיזם: חברות לוריאל, ד"ר פישר, אלטמן, פלוריס, סולגר ווישי. כולם אגב תרמו ממיטב המותגים שלהם, כולל משחות, ג'לים, מגבונים היגיינים ומוצרים נוספים שמן הסתם ישמשו את החיילים העתידים במהלך שירותם הצבאי. כל המוצרים אגב נאספו לחבילות שי שיועברו לחיילים בתוך תיק ממותג – שלו יתווסף גם שובר הנחה של בית המרחקת. אותו שובר יקנה לחיילים 10 הנחה בבית המרקחת "טבע ישי", לאורך כל תקופת השירות (בנוסף להנחות הניתנות לחברי המועדון).

• "הצלחתי לגייס מספר שיא של 200 חבילות שי"

"הרצון לתרום לקהילה הסובבת אותי בער בי", הוסיפה חנה, "אני אישה מאוד פטריוטית, מאוד אוהבת את ישראל ולכן היה חשוב לי מאוד לארגן ולהוציא לפועל את המיזם הזה. בסופו של יום הצלחתי לגייס מספר שיא של 200 חבילות שי עבור חיילי האזור שיתרמו שלוש שנים מהחיים שלהם עבור ביטחון המדינה וזה עושה לי ממש טוב. בקרוב מאוד אחלק אותן בשמחה רבה ועם ברכה אישית. אני כבר מצפה שהצעירים האיכותיים והערכיים מכל רחבי עפולה והעמק- שעומדים לפני גיוס – יבואו לאסוף את החבילות. אני נרגשת מהפרויקט הזה ומברכת עליו", סיכמה חנה.

החלוקה אגב תצא לדרך ביום ראשון הקרוב.
המעוניינים לקבל את חבילת השי מוזמנים לפנות לבית מרחקת טבע ישי בעפולה (רחוב הרב לוין 9).
או לפנות בטלפונים 054-7921834 / 04-6522476(נדרש מסמך המאמת גיוס לצה"ל)