לוהטת! לאחר מכבי ת"א- גלבוע/גליל גברה גם על ירושלים בתוצאה 81:75

בקרב הצמרת של קבוצות האקסים- קטש את ליובין, החבורה הלוהטת מהגלבוע ניצחה את ירושלים ללא נתנאל ארצי. הקפטן יותם חנוכי עם שיא קריירה של 19 נק'. חמישה שחקנים מהגלבוע קלעו בסקור דו ספרתי.

הללויה.. הפועל גלבוע/גליל עם עונה נהדרת מנצחת את אריות הליגה. מפתיחת הליגה גלבוע גוברת על הפועל חולון, ולמרות הטלטלה שעבר המועדון עם חילופי המאמנים שהקפיצו את הקפטן המיתולוגי של גלבוע לעמדת המאמן הראשי, ממשיכה גלבוע וגוברת על ראשל"צ על מכבי ת"א, והערב(א'- 7/2/21) גם על הפועל ירושלים במשחק צמוד, כאשר עד לרבע השלישי היתרון נע ונד מצד לצד. ברבע הרביעי גלבוע מתייצבת עם משחק הגנה קשוח ובלתי מתפשר.
חמישה שחקנים מהגלבוע קלעו הערב בסקור דו ספרתי, ומעל כולם הקפטן הצעיר יותם חנוכי שקולע 19 נק'.
לאבישי גורדון המאמן הטרי של הקבוצה זו פתיחה חלומית מבחינתו בליגת העל לאחר ניצחון על הקבוצות החזקות בליגה בקרב הצמרת בסיומו גלבוע עוקפת את ירושלים בדרך למקום השני.

הקפטן חנוכי בסיום המשחק: "שמח על הניצחן, חשוב מאוד עבורנו, רצינו לבוא טוב למשחק הזה, ולתת ההצהרה שאנחנו קבוצה טובה בליגה, ואני שמח בעיקר שיש את העקביות וההמשכיות אחרי הניצחון על מכבי ת"א, וגאה בחברים של לקבוצה, בשאיפה להמשיך להיות מחוברים ואת המומנטום בו אנחנו נמצאים ולהשתפר כל יום וממשחק למשחק".

מאמן גלבוע לאחר הניצחון: "ניצחון מאוד חשוב נגד קבוצה מנוסה הכל מתחיל ונגמר בהגנה חצי שני עשינו עבודה טובה אני שמח מאוד בשביל השחקנים , עכשיו צריך לרדת לקרקע ולהמשיך להתאמן ולהשתפר למשחק הקשה נגד נהריה"