"להכין קבוצה בשלושה שבועות זה לא תרחיש אידיאלי"

מאמן הפועל עפולה, שלומי דורה, מתכונן לחזרת הליגה הלאומית, ומזהיר מפציעות שיקרו בעקבות העומס על השחקנים. ביום שני הקבוצה תצא למשחק חוץ נגד הפועל ר״ג, ותחזור להיאבק על ההישארות בליגה הלאומית

נגיף הקורונה מתחיל אט אט להיעלם מחיינו, והכדורגל הישראלי יחזור למתכונת רגילה בשבת הקרובה, כאשר המחזור הראשון של הפלייאוף העליון בליגת העל ייצא לדרך.
מי שתחזור להיאבק על חייה בליגה הלאומית, היא הפועל עפולה, שלפני היציאה לפגרת הקורונה הובסה 4-0 על ידי בני סכנין, ומדורגת במקום ה-15 בליגה הלאומית, מרחק שלוש נקודות מהמבחנים, ושש נקודות מהמקום המוביל להישארות בו מדורגת אחי נצרת.
לחניכיו של שלומי דורה צפויה משימה קשה ומורכבת, לבטח אחרי הפגרה הכפויה, בה נפגע כושרם של השחקנים. "התרגלנו מהר לסיטואציה, אנחנו עושים הכל כדי לשמור על הכללים, ומתאמנים לפי הנחיות משרד הבריאות", אומר דורה.
"מה שחשוב הוא שמתחילים לחזור לשגרת חיים רגילה, ובניגוד למה שאומרים, אנחנו שמחים לחזור למגרשים ואני בעד פייר פליי. הדברים צריכים להיות מוכרעים על הדשא, וכל המועדון מגיע מפוקס למשימת ההישרדות. נעשה הכל כדי שהשחקנים יגיעו במוכנות פיזית ומנטלית להשאיר את הקבוצה בליגה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאמור, הקבוצה תחזור לשחק לאחר פגרה בת חודשיים וחצי, והמאמן מזהיר כי ההכנה הקצרה עלולה לפגוע בבריאות השחקנים. "להכין קבוצה בשלושה שבועות לתשעה משחקים זה לא נורמלי, ולכל הקבוצות בליגה הלאומית זה קשה. כולם ירגישו את זה, ואחרי שלושה משחקים העומס יתחיל להכריע ואני מאמין שיהיו פציעות. יש לנו סגל קצר, ונצטרך לשמור עליו לאורך התקופה הקרובה".
למרות האתגרים שניצבים לפתחו, דורה שומר על אופטימיות בכל מה שקשור למאבקי התחתית, ומביע אמון בשחקניו. ״עשינו תהליך טוב לפני היציאה לפגרה, והקבוצה הייתה במגמת התקדמות. נכון שזה לא בא לנו בזמן, אבל אני סומך על השחקנים שלי ובטוח שכולם ייתנו את הכל כדי שעפולה תישאר בליגה״.