ל"גזור ולשמור": יוזמה מרגשת של צעירה מעפולה

חנה הייק, חיילת בת 21 מעפולה החליטה לתרום את שערה לטובת ילדות חולות בסרטן. פוסט שעלה בעקבות היוזמה המרגשת 'שבר' את הרשת והוביל לפניות רבות של נערות, חיילות ונשים מכל הארץ המבקשות לתרום בעצמן שיער

ההחלטה של החיילת חנה הייק המשרתת בבסיס 'בית ליד' כחיילת בחיל הרפואה של מפקדת חטיבת הצנחנים לגזור את שיערה הארוך לטובת תרומה לילדים חולי סרטן, הובילה לבאז ברשת ולעשרות אם לא מאות נשים ונערות המבקשות לתרום אף הן את שערן.
חנה, תושבת עפולה בת 21 בוגרת בית הספר אורט "אלון" קיבלה את ההחלטה המרגשת רגע לפני השחרור, אך היא לא האמינה שפוסט תמים בעמוד הפייסבוק "המלאכים" יביא מבול של טלפונים ופניות מנערות וחיילות שביקשו אף הן לתרום את שיערן לטובת חולים.
חנה התלבטה מאוד האם להסתפר ולקצר את השיער. מי שדחפה אותה הייתה אימה שנתנה לה את האומץ והביטחון ובשבוע שעבר קיבלה את ההחלטה הסופית שהיא תעשה זאת למען ילדים חולים אשר נאבקים על חייהם.
מיד שהתקבלה ההחלטה הגיעה חנה למספרה של מעצב השיער אורטל אדרי בעפולה שמתנדב בעמותת 'זיכרון מנחם' המסייעת באיסוף תרומות שיער ויצירת פאות לטובת ילדים וילדות חולי סרטן.
כאמור, בעקבות הפרסום ברשת החברתית חיילות רבות פנו אל החיילת והתעניינו כיצד ניתן לממש את התהליך מכיוון שגם הן מעוניינות לתרום שיער לטובת ילדים חולים. לחבריה אמרה חנה כי זה מאוד מרגש שבעקבות היוזמה שלה עוד ועוד חולי סרטן יוכלו לקבל את התמיכה. מבחינתה רגע של אושר של ילד חולה שמחייך הוא עולם ומלואו וכחברה אנו יכולים לתת מעצמנו ולקחת חלק במאמץ.

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|