לא רק כדורגל: מחווה מרגשת למאמן מגדל העמק אילן סוויסה

מהמראות היותר מרגשים שנראו לאחרונה בליגות הנמוכות, במפגש בין אסי גלבוע לבין מגדל העמק, התייצבו שחקי אסי עם חולצה ובה כיתוב תמיכה במאבקו של מאמן היריבה סוויסה במחלת הסרטן, והגישו לו ורד במפגן תמיכה מרגש. המשחק עצמו הסתיים בניצחונה של מגדל העמק 1:0 משערו של

מרגש ומחמם את הלב! רגע לפני שריקת הפתיחה במשחק של הפועל אסי גלבוע נגד מגדל העמק במסגרת ליגה א' צפון, שחקני אסי גלבוע עלו עם חולצות ובה כיתוב תמיכה במאמן הקבוצה היריבה אילן סויסה שחשף לאחרונה בתקשורת כי חלה בסרטן, ולמרות הטיפולים הקשים ממשיך לאמן את קבוצה. טרם שריקת הפתיחה, שחקני אסי גלבוע הגישו ורד למאמן סוויסה כמחווה למאבקו האמיץ במחלה.
בתגובה למחווה מועדון כדורגל הפועל מגדל הוציא הודעה על המחווה ובה נמסר כימועדון מגדל העמק מעריך את המחווה המרגשת של אסי גלבוע אותה יזמו שחקני הקבוצה יחד עם ההנהלה. מהרגעים היותר מרגשים שהתרחשו.

כרזת התמיכה באילן סוויסה
כרזת התמיכה באילן סוויסה

אילן סוויסה מאמן מגדל העמק: "ראשית, מעבר למה שהיה על כר הדשא, אני קודם כל מודה לאסי גלבוע על המחווה שעשו לפני שריקת הפתיחה. זה לא מובן מאליו. הם רגישו אותי מאוד. בנוגע למה שהיה על כר הדשא, מי שהיה במשחק ראה שתקפנו והגענו לעשרות מצבים, בסופו של דבר הכדור נכנס רק בדקה ה-90. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח".

צוות האימון של אסי גלבוע ואנשי הנהלה עם אילן אילן סוויסה
צוות האימון של אסי גלבוע ואנשי הנהלה עם מאמן מגדל העמק אילן ן סוויסה

המשחק עצמו הסתיים בניצחונה של מגדל העמק לאחר שער בדקה ה – 90 של בורה דולב, שהעלה את מגדל העמק למקום השישי עם שני ניצחונות ושני הפסדים. אסי גלבוע לעומתה תחווה ככל הנראה עונה קשה, לאחר ארבעה הפסדים מתחילת העונה, וממוקמת במקום האחרון ללא נקודות.