לא עצרה באילת: ניצחון שלישי רצוף לגלבוע/גליל

החבורה התוססת של ליובין כבר במקום השישי לאחר שגברה הערב על אילת בתוצאה 95:83. גלבוע עם מטווח שלשות- 15 צליפות מחוץ לקשת מתוך 25. אקיל מיטשל עם דאבל דאבל 22 נק' ו14 ריב', גם יאנג עם 22 נק' מתוכם 5 שלשות. צילום מדיה גלבוע/גליל

גלבוע/גליל חזרה מפגרת הקורונה מוכנה, מלבד המשחק הראשון בו הפסידה בחוץ לנהריה, מאז לא עצרה, לאחר הפועל תל אביב, נהריה בגן נר, הערב גברה על אילת בחוץ  שם הקבוצה מהגלבוע לא חזרה הרבה זמן עם 2 נק'.
גלבוע/גליל  הובילה מתחילת המשחק עד לסיומו כאשר אילת רודפת אחר החבורה התוססת של ליובין.
גלבוע שמשחקת רק עם 3 זרים קיבלה הערב ממייקל יאנג ואקיל מיטשל תפוקה נהדרת עם 22 נק' כ"א, מיטשל גם הוריד 14 ריב', יאנג מצדו צלף מתוכם 5 שלשלות, תומסון היה פחות טוב היום רק 7 נק'.
גם הישראלים של גלבוע, זיו, בני, גרשון וחנוכי תרמו את עם סלים חשובים ברגעים שהיה נדמה שהמומנטום הולך עם הדרומיים מאילת.
ליאור ליובין מאמן גלבוע/גליל: "ליובין: שמחים מאוד מהניצחון, השחקנים הגיבו פיזית נהדר,למשחק שני תוך 48 שעות,שיחקנו בצורה קבוצתית,וקיבלנו תפוקה נהדרת מכל שחקן".
הפאואר פורווד של גלבוע אקיל מיטשל אמר לאחר הניצחון באילת כי "היה משחק טוב, והיה טוב גם להמשיך ולנצח עם קבוצה שיש בה הרבה כשרון. היה פשוט כיף, כולם תרמו ומקווה שנמשיך את הדרך הזו"
בשבוע הבא ביום ראשון תפגוש גלבוע/גליל בקבוצה מאשדוד במשחק שאמור להיות קל לאחר שמכבי אשדוד אבדה כל תקווה והיא כמעט בוודאות תרד ליגה.