"לא יקום ולא יהיה": נבחרי הציבור נגד הקמת שדה תעופה בעמק יזרעאל

במטה המאבק אומרים: "אנחנו רואים היום שיש קונצנזוס, גם בקרב נבחרי הציבור, בעד הקמת שדה התעופה הבא של ישראל בנגב ונגד החרבת עמק יזרעאל". תמונת ארכיון

בחרי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית הביעו בשבוע שעבר התנגדות להקמת שדה תעופה בעמק יזרעאל. "אני מכיר את נושא הזה עוד מימי כשר ואמרתי: לא יקום ולא יהיה", הבטיח יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, בכנס החקלאות השנתי במועצה האזורית מגידו.

שר התחבורה, ישראל כץ (הליכוד), שמשרדו אחראי על שדות התעופה, אמר כי הוא לא יתנגד להקמת נתב"ג 2 בנגב. "נתניהו החליט לפתוח את הדיון מחדש כאשר נכנס לתפקיד שר הביטחון", אמר השר כץ. "אם הוא יצליח לשכנע את מערכת הביטחון בנוגע לנבטים אז אקבל זאת".
גם שרת המשפטים, איילת שקד (הימין החדש) וח"כ יצחק וקנין (ש"ס), שנפגשו עם פעילי מטה המאבק נגד הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל, הביעו תמיכה שלא יוקם נתב"ג 2 בעמק.

כמו כן, הוצגה תכנית "הימין החדש" בדרום הכוללת תמיכה בהקמת שדה התעופה בנבטים.
"אנחנו רואים היום שיש קונצנזוס, גם בקרב נבחרי הציבור, בעד הקמת שדה התעופה הבא של ישראל בנגב ונגד החרבת עמק יזרעאל", מסר גיל דייגי ממטה המאבק נגד הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל. מטה המאבק הוקם כעמותה ללא כוונת רווח בשנת 2015 והוא מייצג עשרות אלפי תושבים מאזור עמק יזרעאל והסביבה.

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|