לאכול ישר מהעץ: ה"פסטיבליצ'י" יוצא לדרך

מתלבטים מה לעשות עם הילדים בימי הקיץ המאתגרים? חוות "להתאהב בטבע" בגליל המערבי פותחת את שעריה ואתם מוזמנים לקטוף ולאכול מהעצים המניבים ליצ'י שמנמנים ומתוקים, פסיפלורה שמעוררת את בלוטות הטעם וגם להכיר את פרי גרגר הפנמה. הילדים שלכם יודו לכם. צילום: עודד

בני משפחת סולימני, הבעלים של חוות "להתאהב בטבע" בגליל המערבי שמחים ונרגשים לבשר על פתיחת ה"פסטיבליצ'י" בו תוכלו לקטוף ולאכול ישירות מעצי הליצ'י המניבים – כאוות נפשכם. הפרוייקט התיירותי האקזוטי- שמצוי על כביש 70, בין צומת כברי לשלומי ("להתאהב בטבע" ב"וויז"), הפך במרוצת השנים האחרונות ליעד חובה עבור חובבי הפרי המתוק שמפציע לתקופה קצרה בקיץ הישראלי.
במהלך הקטיף החוויתי ניתן לטעום ולאכול מהליצ'י בשטח ללא הגבלה. עוד בחווה: אכילת פסיפלורה, גרגר פנמה (בארומת קרמל וניל), ענבים מזנים שונים ועוד.
האחים יונתן ביאליק ורועי, חקלאים בכל רמ"ח איבריהם, ישמחו לספר לכם על סגולות הליצ'י, הדרך המוצלחת לקלף ולאכול אותו – ואם תרצו גם תקבלו כמה מתכונים לשימוש בפרי.
המבקרים מקבלים שקית בה הם יכולים לאסוף את הליצ'י שקטפו, וביציאה לשלם עבור הפרי הטרי (בנפרד מתשלום הכניסה). את גידולי ומוצרי "להתאהב בטבע" הנוספים (הכוללים בין היתר דבש מפרחי ליצ'י) יוכלו המבקרים לרכוש בדוכן הבית.
הכרטיס כולל כניסה לקטיף והשתתפות חופשית באטרקציות ובפעילויות המיוחדות בשטח. בחווה: פינת חי, ברזיות לנוחיות קהל המבקרים, חניה מסודרת, שירותים ופינות 'זולה' מוצלות עם ערסלים מפנקים, קפה אסלי ותה צמחים על חשבון הבית. קרוניות רכבת ומפעילה לילדים(בועות סבון, ציורי פנים, וכו')– בשבתות בלבד.
פסטיבל קטיף הליצ'י יהיה פתוח למבקרים בחודשים יולי וחלק מאוגוסט, לאורך כל ימות השבוע כולל שישי ושבת, החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד 17:00.
מחיר כניסה בימים א'-ו' 30 שקלים לאדם(מגיל 3) לחברי הפייסבוק בהצגת לייק בדף הבית
מחיר כניסה בימי שבת 35 שקלים.
– ההתחייבות לליצי בלבד. יתר הפירות עד גמר המלאי.
– חפשו אותנו בפייסבוק "להתאהב בטבע קטיף עצמי".
– מבצעים לקניית פרי הליצי ישתנו בהתאם לכמויות.
לפרטים: ביאליק- 050-5401129
רועי: 052-5156139

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|