לאומית: גלבוע/גליל לא עוצרת, מגדל העמק בתנופה אדירה

המוליכה גלבוע/גליל גברה בחוץ על הפועל ר"ג 80:69 ושמרה על הפסגה (29 נקודות לסיגרס). מגדל העמק רשמה ניצחון שלישי רצוף (ניצחון 87:71 על כפר סבא) והתבססה במקום השמיני. הפועל עפולה תשחק הערב בקונכייה מול הפועל ב"ש (19:40)  

המחזור ה-24 בליגה הלאומית בכדורסל: המוליכה גלבוע/גליל ממשיכה להוביל את הליגה והפועל מגדל העמק הלוהטת התבססה במקום השמיני בטבלה.

האורדונים לא עשו חיים קלים לקבוצה של אריאל בית הלחמי, אבל זה לא הספיק להם. גלבוע/גליל רשמה ניצחון שלישי רצוף וכעת המאזן שלה עומד על 5:19 בפסגת הליגה. הבולטים בשורות הקבוצה היו ג'ייסון סיגרס שתפר 29 נקודות, ודמטריוס טרידוול שהוסיף 26 ו-19 ריבאונדים. גיא דותן שרק חזר לשחק תרם 10 נקודות.

מגדל העמק עם אלהרר מתחילהלהתאושש מהפתיחה הרעה של העונה
מגדל העמק לוהטת עם המאמן דוד אלהרר

החבורה הלוהטת של דוד אלהרר נמצאת בתנופה אדירה בחודש האחרון. הניצחון האחרון על כפר סבא היה השלישי של הקבוצה ברציפות, וכעת היא ניצבת במקום השמיני ומתקרבת להשגת המקום בפלייאוף העליון. הזרים של מגדל העמק סיפקו משחק יוצא מן הכלל מול כפר סבא. ג'וש אלכסנדר ואנדי אוגידה (14 ריב') בלטו מעל כולם עם 21 כ"א. רוזנברג הוסיף 13 וטל 12. הפועל עפולה והפועל ב"ש תתמודדנה הערב (19:40) בקונכייה בקרב על המקום השלישי.