כ-5,000 תלמידים ייפתחו את שנת הלימודים במגדל העמק

להתראות לחופש הגדול, שלום לספסל הלימודים: מערכת החינוך במגדל העמק ערוכה ומוכנה לפתיחת שנת הלימודים. בתי הספר הייסודיים יקבלו את פניהם של כ-300 תלמידים חדשים העולים השנה לכיתה א'. צילום: יח"צ מגדל העמק

הספירה לאחור החלה: מחר יום ג' (1.9) ישובו למעלה למעלה מ-5,100 תלמידים במגדל העמק לבתי הספר השונים בעיר כאשר כ-300 מתוכם יעשו זאת לראשונה בחייהם כאשר יפקדו את כיתות א' בבתי הספר היסודיים וישמעו לראשונה בחייהם את הברכה השנתית "שלום כיתה א'".
בבתי הספר הממלכתיים ילמדו השנה בכיתות א' – ו' 1203 תלמידים ואילו בחטיבות הביניים ילמדו 720 תלמידים לצד 706 תלמידים בתיכון.
במוסדות הממלכתיים-דתיים ילמדו כ-510 תלמידים ועוד כ-1,500 תלמידים במוסדות החינוך החרדיים (יסודי, חט"ב ותיכון).

 

תלמידים בית ספר נופים
בית הספר היסודי נופים. צוחצח לקראת התלמידים

יש לציין כי בהמשך לפתיחת "חטיבה צעירה" ב"גיורא יוספטל", תיפתח השנה "חטיבה צעירה" בבית ספר האר"י ושנה הבאה מתוכננת חט"צ גם בבית ספר "יגאל אלון". "החטיבה הצעירה" היא מסגרת חינוך ייחודית הכוללת בתוכה כיתות גן חובה וכיתות א', השוכנות יחד ומתפקדות כיחידה חינוכית בתוך מסגרת בית הספר היסודי.

מספר הילדים שייפתחו את שנת הלימודים בגנים עומד על 1311 ילדים שילמדו ב-42 גנים ברחבי העיר וביניהם הגן החדש "פעמון" לחינוך המיוחד וכאמור החטיבה הצעירה.

אורט רוגוזין
"אורט רוגוזין" רשם הישג שיא של 82% הצלחה בזכאות לבגרות

כזכור, לפני קצת יותר מחודש פירסם משרד החינוך את הנתונים לגבי שיעורי הזכאות לבגרות, מהם עולה כי מגדל העמק ניצבת במקום הראשון מבין כלל ערי גליל – עמקים בזכאות לבגרות. בנתון הכלל יישובי של מגדל העמק חלה השנה עלייה בשיעור של 8.4% וזה בהמשך למגמת העלייה של 24.8% בארבע שנים רצופות.
כך גם תיכון "אורט רוגוזין" היחיד שבאחריות העירייה עם הישג שיא של 82% הצלחה בזכאות לבגרות, עלייה של 15% ביחס לשנה קודמת ועליה של 32% בארבע שנים רצופות.