כ- 30 תעשיינים השתתפו בכנס קליטה בפארק תעשיות צבאים

הכנס התקיים במטרה להנגיש את כל המידע והכלים ואת המשאבים שיש למרכז ההשקעות בכדי לסייע לתעשיינים שבפארק התעשיות, להרחיב ולבסס את פעילותם בארץ עם אפיקי שיווק ליעדים בינלאומיים.

כ- 30 תעשיינים השתתפו ביום רביעי האחרון במפגש בעיר בית שאן שיזמה מנהלת פארק צבאים בשיתוף עם הרשויות בית שאן ומוא"ז עמק המעיינות. מטרת המפגש  היתה להציג בפני התעשיינים והיזמים ,שנמצאים בתהליכי קליטה ראשונים להקמת פעילותם היצרנית בפארק צבאים, את מסלולי ההטבות והסיוע להם הם זכאים הן ממרכז ההשקעות והן מהליווי והסיוע של מנהלת הפארק.

יורם קרין, ראש מוא"ז עמק המעיינות, המשמש גם כיו"ר דריקטוריון מנהלת פארק התעשייה המוחזק בבעלות משותפת עם עיריית בית שאן, בירך את המשתתפים וציין את התרומה החשובה של התעשייה בהמשך הפיתוח והביסוס הכלכלי והדמוגראפי של האזור.
מארח הכנס, ראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית, ציין את התרומה החשובה של מנהלת פארק התעשייה בסיוע ובליווי שמעניקה לתעשיינים וליזמים המבקשים להיקלט בפארק התעשייה מחד גיסא, ואת שורת ההטבות  עליהן הכריזו לאחרונה משרדי האוצר והכלכלה שהן ייעודיות לנקלטים בפארק התעשייה צבאים מאידך גיסא.
קטר הפיתוח וצמיחת האזור יצאו כבר מהרציף וכעת נותר להתחיל ולממש זאת הן ביצירת מקורות תעסוקה הולמים לתושבי האזור והן בהרחבה הדמוגרפית בפתרונות הדיור ברי השגה בעיר בית שאן וסביבותיה.
לדברי עזרא שמיר, מנהל שיווק פארק תעשיות צבאים, הכנס נועד להנגיש את המידע ואת הכלים והמשאבים שיש למרכז ההשקעות כדי להעשיר האת התעשיינים במידע ולסייע להם להרחיב ולבסס את פעילותם בארץ עם אפיקי שיווק ליעדים בינלאומיים.