פתחו את הלב: כ- 2.8 מיליון ש"ח נתרמו להקמת יחידת סי.טי ב-"העמק"

את שידור ההתרמה המרגש הוביל חיים הכט ואנשי צוות רדיו קול רגע והשתתפו בו ראשי הערים והרשויות של הצפון, רופאים ואנשי צוות ממרכז רפואי העמק וציבור גדול של תושבי הצפון כמו גם ידידים ותורמים מהמרכז ומחו"ל שהתגייסו לטובת המטרה.

הציבור בעמקים ובגליל נחשף לאחרונה לקמפיין שהובילה עמותת ידידי בית החולים בראשותם של גיורא ענבר, ויקטור בן נעים ומוחמד משארקה יו"ר המגזר הערבי שסיסמתו: "גם אני עשיתי למען הסי.טי", ובו תושבי האזור שנרתמו למען העלאת מודעות לחשיבות בניית יחידת הסי.טי במיון כדי לקדם את האבחון למטופלים הזקוקים לבדיקת סי.טי דחופה הפונים אל המיון, וכך לזרז את הטיפול הרפואי.


בין ראשי הרשויות שהשתתפו בשידור: יצחק מירון מעפולה, אייל בצר מעמק יזרעאל, עובד נור מגלבוע, רונן פלוט מנצרת עלית, יוסי דולה מכפר תבור ויוסי בקסיס ממגדל העמק.


בשידור ובמסגרת הקמפיין: ד"ר זיו נאמן מנהל מכון הדימות, פרופ' דן הרשקו מנהל כירורגית א', פרופ' דורון קופלמן מנהל כירורגית ב', פרופ' נמרוד רוזן מנהל מערך אורתופדיה – שיקום, ד"ר אשר פרסמן מנהל כירורגית ילדים, ד"ר גילעד חן מנהל רפואה דחופה בילדים וד"ר גיא דורי מנהל פנימית ה'.

מנהלת מרכז רפואי העמק פרופ' משנה אורנה בלונדהיים. ראש מוא"ז הגלבוע נור מתרימים להקמת יחידת הסי טי
מנהלת מרכז רפואי העמק פרופ' משנה אורנה בלונדהיים וראש מוא"ז הגלבוע נור מתרימים און ליין להקמת יחידת הסי טי

לדברי מנהלת מרכז רפואי העמק פרופ' משנה אורנה בלונדהיים: "שידור ההתרמה היה חגיגה של נתינה, תושבי הצפון מבינים שאנחנו חייבים לעזור לעצמנו ולכן ההתגייסות של הציבור הרחב, של אנשי העסקים וגם של העובדים בבית החולים שתרמו תרומות אישיות ריגש אותנו והרחיב את הלב. הקמת יחידת סי.טי במיון תסתכם ב -10 מיליון ₪, ובזכות ההירתמות המרשימה של הציבור שעדיין נמשכת והודות למחוייבותו של מנכ"ל הכללית, אלי דפס, לסייע לנו בהקמת הסי.טי, נזכה לחנוך את היחידה".