כתר מחזירה את המהדורה מיוחדת של הכיסאות האייקוניים בצבע ורוד

הכיסאות הורודים, צבע המאבק בסרטן השד, מיוצרים בישראל במפעל כתר ביקנעם .המהלך, בשיתוף עמותת "אחת מתשע", מקדם את חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. כל ההכנסות הינן קודש לעמותה.  צילום: ינאי יחיאל

לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד, המצוין מדי אוקטובר, מחזירה כתר את המהדורה מיוחדת של הכיסאות הוורודים המיוצרים בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. כל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד. מטרת המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק. הכסאות נמכרים ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאון ליין.
מחיר הכיסא 29.90 ש"ח. מהלך השקת הכסאות מלווה במספר פעולות שמבצעת כתר במהלך חודש המודעות, בראשן מיזם חברתי רחב היקף, במסגרתו מאה חברות וארגונים מובילים במשק כגון יוניליוור, נסטלה אסם, בנק לאומי, קבוצת פז, מובילאיי, רשת מטבחי רגבה ורבים אחרים, מעמידים עמדות של כסא כתר ורוד עם תמונת הסלוגן שבי רגע- הרגע הזה עשוי להציל את חייך". המיצבים מפנים לקוד QR המוטבע בעמדה המכיל מידע מציל חיים במקרים של גילוי מוקדם, בשיתוף עמותת "אחת מתשע". העמדה מוצבת במשרדיהם, מפעליהם והאזורים הציבוריים של אותם ארגונים ובכך מאות נשים יחשפו לפעילות זו בתקווה שייגשו להיבדק.
הכסאות הורודים, צבע המאבק בסרטן השד, מיוצרים בישראל במפעל כתר ביקנעם, שבשגרה מייצר בכל 30 שניות כסא חדש וסה"כ  כ-800 אלף כסאות בשנה. כיסא כתר הוא הנמכר ביותר בישראל מזה 25 שנים, בהם ליווה אותנו כאייקון ישראלי. מכסא פונקציונלי הוא הפך ברבות השנים לאייקון ישראלי שנמצא במרכז יצירות תרבות ותערוכות. כעת כסאות כתר נצבעים ורוד ומצטרפים לקריאה הכה חשובה – לכי להיבדק! גילוי מוקדם מציל חיים.