כתיבת תוכן לאינטרנט

מה המשמעות של כתיבת תוכן לאינטרנט? האם כל אחד יכול לכתוב תוכן לאינטרנט? מה הם היתרונות של כתיבת תוכן לאינטרנט? האם זה יכול לקדם מטרות עסקיות?
המחשה: צילום-freepik

• הבנת כיצד כתיבת תוכן לאינטרנט מסייעת בקידום מטרות עסקיות

כן, כתיבת תוכן לאתרים בהחלט יכולה לעזור בלקדם מטרות עסקיות. וכדי להבין את זה מתבקש לחלק אותן למספר אבנים. ראשית כל, הבא ניקח מטרה לדוגמה:

  • להרוויח מיליון שקל בחודש יוני.

על כן, כיצד נוכל לעשות זאת?  נוכל להסתכל על צד הלקוח, וצד העסק. מה הן המטרות עבור העסק, ועבור הלקוח כדי להגיע לרווחים של מיליון שקל בחודש יוני?

מתבקש למכור טובין בסך 10,000 ₪, ל-100 אנשים, תוך 30 יום. בסך הכל, נשמע פשוט, עכשיו כששמנו את זה במספר.

• קידום מטרת עסקיות דרך כתיבת תוכן לאינטרנט

מה הן המטרות העסקיות בדבר?

ראשית, עלינו לשרטט את התפקידים של העסק.

  • על העסק לצרף 100 עסקאות בחודש יוני על סך 10,000 ₪
  • לחילופין, על העסק לגייס 10,000 ₪ מ-100 לקוחות קיימים בחודש יוני
  • לחילופין, שילוב של השניים. לדוגמה, 50 לקוחות חדשים ו-50 לקוחות קיימים

זה מביא אותנו לתפקידים של הלקוח, כדי לעזור לעסק להגיע למטרה שלו.

  • על הלקוח להתעניין בטובין
  • על הלקוח להחליט לרכוש את הטובין
  • על הלקוח לבצע את פעולת הרכישה
  • על הלקוח לשלם את מלוא הסכום

ובאם מדובר בלקוחות קיימים –

  • על הלקוח לגלות טובין רלוונטי פעם נוספת מבית העסק, ולחזור חלילה על התהליך הקודם.

כך שכפי שניתן לראות, יש לנו כאן גם תהליך של ניהול לקוח. לראות איפה הוא נמצא בתהליך. האם הוא "לקוח פוטנציאלי", ברמה של "אין לו מושג שהעסק קיים", או של "שוקל אם לרכוש טובין כעת"?

הבנה של מקומו בתהליך יכולה להבין כיצד בית העסק יכול להשתלב. וזה למעשה התפקיד, או אחד התפקידים של כתיבת תוכן לאינטרנט.

כתיבת תוכן לאינטרנט כהשפעה על שיקולים ותפישות

יש להבין, כי כתיבת תוכן לאינטרנט של חברת BEST LINKS היא בעצם רעיון, היא הפצה של ידע ומידע. אי לכך ובהתאם לזאת, כל דבר שאנחנו כותבים יכול לפגוש אנשים אחרים ולהשפיע על הדרך בה הם תופשים את ההקשר.
אם אנחנו כותבים על המטרות שלנו, התשוקות, חדוות היצירה – אפשר מאוד שהדבר יעורר השראה אצל אדם ויקדם אצלו לראש סדר העדיפויות את הרצון לעשות משהו דומה. ועל כן הוא בעמדה יותר בשלה לקבל החלטה ואף לקחת פעולה בנוגע לדבר מה נתון המעורב בזה.
אם לדוגמה אנחנו בעסקי אימוני הספורט, אנחנו מרמזים על היתרונות של אימוני ספורט, כמו גם על הסיבות לא לעשות אותם (תירוצים לא מודעים), וכיוצא בזה.
מי שנחשף לזה יכול להכיר ולפגוש את עצמו ולחוות איזשהי הבנה שיכולה לעשות שיפט בסדר העדיפויות שלו כך שהוא יותר מוכן ללכת בנתיב האישי שלו שעלול לכלול את מה שאנחנו מציעים (בין אם יקנה מאיתנו או ממישהו אחר או כל מה שיימצא לנכון).
ואם זה נכון ומתאים, כמו גם רלוונטי אולי הם יבחרו להצטרף למסע שבו הטובין שלנו מסייע להם להתקדם בצעד הבא. ואם זה נכון ומדויק, הם יעשו את הבחירה והדבר יכול להתבטא בהכנסה כספית הולמת. כך או כך, עושה רושם ש-60% מהמשווקים יוצרים לפחות פיסת תוכן אחת בחודש, אולי כדי לשמור על עקביות וכדי להפיץ את תורתם הפנימית ברבים.
באם זה נשמע כמו משימה שאנחנו יכולים לעזור בו, בין אם זה לייצר תכנים על בסיס מתמיד ובין אם זה לעזור בקידום מטרות עסקיות – הרי זה משובח וניתן ליצור עימנו קשר כעת.

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|