כתובות תג מחיר רוססו בגלבוע, צמיגי רכבים נוקבו

הכתובות רוססו על קירות בתים בכפר נאעורה. בנוסף אותרו בקרבת מקום שמונה כלי רכב של מקומיים שגלגליהם נוקבו. "אנו מזועזעים מהאירוע החמור", אמרו במועצה האזורית גלבוע. צילום: דוברות המשטרה

היום לפנות בוקר אותרו בכפר נאעורה שבשטח שיפוטה של המועצה האזורית גלבוע כתובות שרוססו על קירות בתים. בכתובות נכתב: "תג מחיר מנהלי", "נקמה מנהלי". אזרח שהבחין בכתובות דיווח למשטרת ישראל.
בנוסף אותרו בקרבת מקום שמונה כלי רכב של תושבים מקומיים שגלגליהם נוקבו.חוקרי משטרת ישראל שהגיעו לזירת האירוע אספו ממצאים במקום ופתחו בחקירת האירועים.

• מוא"ז הגלבוע: "לא ניתן לרעל הזה לטפטף לבין שורותינו"

מהמועצה האזורית גלבוע נמסר: "מדובר באירוע חריג ביותר. תושבי הכפר נדהמו ביום שני בבוקר לגלות כי, ככול הנראה, נפלו קורבן למעשים המזוהים כמעשי תג מחיר. על פי מצלמות האבטחה בסביבות השעה 2 לפנות בוקר הגיעו כמה דמויות לשכונה הצפונית בנאעורה, וריססו כתובות כנגד מעצר מנהלי. בנוסף הם ניקבו צמיגים של 8 מכוניות שחנו בסמוך לבתים".

כתובת תג מחיר שרוססה בכפר נעורה שבגלבוע
כתובת "תג מחיר" שרוססה בכפר נאעורה שבגלבוע. צילום: דוברות המשטרה

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש המועצה האזורית, עובד נור, הגיע היום למקום החל משעות הבוקר המוקדמות, יחד עם גורמי ביטחון ורווחה של המועצה על מנת להעניק סיוע ותמיכה ראשונית. יצוין כי מוא"ז הגלבוע נחשבת למועצה המעורבת הגדולה בישראל כאשר 40% מתושביה הם ערבים המתגוררים ב- 5 כפרים.

"גם בוקר קשה זה לא יצליח לשבש את מודל החיים המשותפים המוצלח". עובד נור בנאעורה הבוקר
"גם בוקר קשה זה לא יצליח לשבש את מודל החיים המשותפים המוצלח". עובד נור בנאעורה הבוקר

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במועצה הוסיפו: "אנו מזועזעים, לנוכח אירוע חמור במיוחד. גם בוקר קשה זה לא יצליח לשבש את מודל החיים המשותפים המוצלח, המתקיים בגלבוע במשך שנים רבות. אנו סומכים על כוחות הביטחון שיטפלו במקרה במלוא הרצינות והחומרה ומאוחדים במאבק כנגד כל מעשה על רקע גזעני. לא ניתן לרעל הזה לטפטף לבין שורותינו".

• בית שאן: אלפי שקלים נשדדו מפיצוציה

רעול פנים נכנס בליל יום שני לפיצוציה ברחוב ירושלים בבית שאן ובאיומי סכין שדד אלפי שקלים ונמלט מהמקום. האירוע הסתיים ללא נפגעים. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות לאיתור החשוד. חוקרי משטרת ישראל אספו ממצאים בזירת הארוע ופתחו בחקירת המקרה.