כתב אישום נגד תושב כפר בעמק יזרעאל בגין חטיפה

תושב הכפר בית זרזיר נאשם בחטיפה וסחיטה באיומים של מנהליו- בעת שעבד באתר במושב כפר ברוך

כתב אישום הוגש נגד תושב הכפר בית זרזיר שבעמק יזרעאל, בגין חטיפה וסחיטה באיומים.
לפני כשבועיים וחצי התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על איומי אקדח וחטיפה באתר עבודות בכפר ברוך. למקום הוזנקו שוטרי משטרת ישראל, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.
מהמשטרה נמסר כי הנאשם הגיע למקום עבודתו ותוך איומי אקדח הכניס בכח לרכבו את שני מנהליו.
לאחר מכן הנאשם נסע לכספומט במגדל העמק. בהגעתם למקום דרש הנאשם ממנהל העבודה לקחת את כרטיס האשראי של מנהל הפרויקט ולרדת למשוך כסף מחשבונו סכום כסף, לדבריו זאת בשל החלטת המנהל לנקות משכרו סכום של כסף בגין ציוד שנגנב מהמקום על ידו.
בשל חששו, מנהל העבודה ירד ומשך מהכספומט אלפי שקלים והעבירם לנאשם. לאחר הגעתם לכפר ברוך דרש מהם הנאשם לעזוב את רכבו והוא נמלט מהמקום.

משיכת כסף תחת איומי אקדח. צילום: דוברות המשטרה
האחד החטופים מושך כסף מהכספומט תחת איומי אקדח. צילום: דוברות המשטרה

בסיום החקירה הצליחו חוקרי היחידה לפשעים מיוחדים במרחב עמקים לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם ופרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו בקשה למעצר עד תום הליכים וכתב אישום בגין חטיפה וסחיטה באיומים.
מדוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל קוראת לכל אזרח שנפל קורבן לסחיטה לא להיכנע ולהודיע מיד למשטרה. הנסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה באיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח שקט ושלווה ומעודד, לא אחת, את העבריינים להעמיק את הסחיטה וכן להמשיך ולבצע את זממם כלפי אותו קורבן וקורבנות נוספים. המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה בנחישות לחשיפה, חקירה ומיצוי דין עם עבריינים באשר הם״.