כתב אישום בפרשת הנהגת המותקפת בעפולה: "אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך"

במשטרה חשפו כי במהלך אחת החקירות כנגד הנאשם הוא חשף את שיניו, הרים את ידו ואיים על השוטר כי "אם ייגע בו הוא יטרוף אותו"

כתב אישום הוגש אמש נגד תוקף הנהגת בעפולה הצעיר בן ה-27, שתועד מכה את טובה אולרו לפני שבוע וחצי. הנהג הואשם בתקיפה, איומים וחבלה חמורה.
כזכור, התקיפה עוררה הדים רבים וזכתה לחשיפה תקשורתית רחבת היקף, בעיקר בעקבות סירטון התקיפה שהפך חיש מהר לויראלי. בהודעה שפרסמה משטרת ישראל נחשפת השתלשלות האירועים.

• תחילת החקירה

על פי ההודעה, ביום שישי (ה-29.6.18) בשעות הצהריים התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על נהגת שהותקפה ע"י גבר והיא ופונתה לקבלת טיפול רפואי.
שוטרי משטרת ישראל הוזנקו לזירה והחלו בחיפושים אחר החשוד שהצליח להימלט מהמקום עוד טרם הגעת השוטרים. חוקרי משטרת ישראל החלו בפעולות חקירה לזהוי החשוד ואיתורו כאשר בשלב מסויים, בעקבות פרסום הפוסט, נהגת שגם היא הותקפה קודם לכן ע"י החשוד, חשדה כי מדובר באותו אדם ושוחחה עם בעלה של המותקפת. מיד, שוטרי משטרת ישראל הגיעו לביתה וגבו ממנה תלונה.

• נעצר לפני שניסה להימלט למקסיקו

עוד נכתב בהודעת המשטרה: "שוטרי משטרת ישראל המשיכו בפעולות האיתור והזיהוי של החשוד ולאחר חקירה מקצועית הם הצליחו לתפוס את החשוד בשדה התעופה ברגע האחרון לפני שנמלט מהארץ – לאחר שרכש כרטיס טיסה למקסיקו. החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה בעפולה בחקירתו התוקף השתולל, סירב להנחיות החקירות תוך כדי שהוא מקשה על החקירה והחוקרים. במהלך אחת החקירות הנאשם אף חשף את שיניו, הרים את ידו ואיים על השוטר כי "אם יגע בו הוא יטרוף אותו". החוקרים, לאחר חקירה אינטנסיבית, שבמהלכה נגבו עדויות רבות, הצליחו לגבש תשתית ראיתית כנגד הנאשם ואמש כאמור יחידת תביעות צפון של משטרת ישראל הגישו כנגד הנאשם כתב אישום חמור בגין עבירות של חבלה חמורה, היזק לרכוש במזיד, איומים, תקיפה סתם, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק. כמו כן הוגשה נגדו בקשה למעצרו עד תום ההליכים.


כתוצאה ממעשיו של הנאשם הקורבן פונתה לבית החולים העמק בעפולה שם נתגלתה חבלה חמורה באפה – שברים ונפיחויות והיא סבלה מכאבים במקומות רבים בגופה. במהלך ניתוח אף שבוצע בהרדמה מלאה קובע השבר באפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מהחקירה עלה כי ביום שישי סמוך לשעה 11:20, הנאשם, שנהג בחוסר זהירות, כשהוא משתולל על הכביש, התנגש ברכב שלפניו שעצר לפני מעבר חציה. הרכב עצר במטרה לאפשר להולך רגל לחצות את הכביש בבטחה. הנאשם, לאחר שפגע ברכב, וגרם לו נזק, נמלט מהמקום למוסך "הונדה" בעפולה ורק לאחר דין ודברים, כשמפיו נודף ריח של אלכוהול נאות למסור לנהגת (מתלוננת 1) את פרטיו. לאחר ששמע כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה איים עליה 'שהוא ישרוף אותה ויהרוג אותה' ואף בעט בה ברגלה.

• האישה המותקפת התחננה וביקשה סליחה

בעקבות התקרית אחותו של הנאשם הגיעה למוסך, אספה אותו ויחד הם נסעו לכיוון ביתם. בהמשך, סמוך לביתו של הנאשם עצרה אחותו את רכבה באמצע הכביש בכדי לאפשר לו לרדת. הקורבן, שהייתה בדרכה לאסוף את ילדיה ממוסדות החינוך, צפרה לנהגת צפירה אחת בכדי שהרכב ימשיך בתנועה.
האישה שהיתה בשיחת טלפון עם בעלה נחרדה כאשר הנאשם ניגש אליה, בעט וחבט ברכבה. בהמשך הוא פתח את הדלת הקדמית של הרכב, קילל וגידף, והחל מכה אותה באמצעות אגרופים חזקים לאזור הפנים והראש ללא רחמים. גם כאשר התחננה בפניו ואף ביקשה סליחה תוך כדי שהיא מציינת בפניו כי היא אמא לילדים, הנאשם המשיך לחבוט בה ואמר לה: 'את לא תצפרי ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך'.
לאחר מכן האישה יצאה מהרכב כשאפה זב דם במטרה לבקש עזרה מעוברי אורח, אך הנאשם לא הפסיק את התנהגותו הבריונית והאכזרית, נכנס שוב לרכב וגרם לו נזק.
כתוצאה ממעשיו של הנאשם הקורבן פונתה לבית החולים העמק בעפולה שם נתגלתה חבלה חמורה באפה – שברים ונפיחויות והיא סבלה מכאבים במקומות רבים בגופה. במהלך ניתוח אף שבוצע בהרדמה מלאה קובע השבר באפה.
משטרת ישראל פעלה במהירות ונחישות לאיתור הנאשם והבאתו לדין ואף הצליחה לשים את ידה על הנאשם דקות ספורות כאמור לפני שנמלט מהארץ – בדרכו למקסיקו.