כש"עיראקי" פוגש "רוסי": סופ"ש חם על במות העמק

השבוע הקרוב מזמן לכם תושבי העמק אפשרות לבחור בין מגוון רחב של מופעים ואירועים שיעלו באולמות האזור. לכם נותר רק לבחור בין המופע העיראקי הנוצץ של השנה, בקצב של מקהלת הצבא האדום או בהצגות המשובחות "סליחות" ו"שוקו וניל"

• "ממכתוב עד גלבי", היום (חמישי), ספרייה אזורית ויצו נהלל

מופע מוסיקלי – ספרותי – שירים מולחנים, סיפורים, אנקדוטות וקטעים מומחזים מספריה של אליה הכהן: "מכתוב", "דושינקה נשמה", "שחרחורת" ו"גלבי".

לפרטים נוספים על המופע

געגועים לאמא סביחה - האמא העירקית
געגועים לאמא סביחה – האמא העירקית

• "סת אל חבאייב" – עיראק מגיעה לעפולה. היום (חמישי), היכל התרבות עפולה

המופע העיראקי הנוצץ של השנה "סת אל חבאייב – אמא"- מגיע לעפולה. כתיבה ומשחק: סיגל שאול. שירה עיראקית וערבית: אליאס אספניולי. ריקוד: שרון כהן.
על המופע: ערב מרגש ומצחיק עד דמעות שמוקדש כולו לאחת והיחידה – אמא. סביחה – האמא הכי עיראקית שיש, חשבה שכשתצא לפנסיה, היא סוף סוף תוכל ליהנות מהחיים, אבל בחיים שלה אין רגע אחד של שקט. בעלה לא מתייחס אליה, כלתה מתעללת בה, הטיול לצפון כמעט הרג אותה והגנב שפרץ הביתה, אכל לה את החשוו'ה של שבת ועוד. המופע דובר עיראקית (70% בערך) והוא משולב עם קצת עברית. משך המופע -כשעתיים כולל הפסקה.

לפרטים נוספים על המופע

• מקהלת הצבא האדום: שבת, יפעת

מקהלת הצבא האדום אשר הפכה למוסד אגדי מתעלה מעל כל הז'אנרים והתרבויות, ומאחדת את הקהל באנרגיה אדירה ובבידור אוניברסאלי הכולל מגוון מוסיקלי רחב החל מפולקלור עממי, מוסיקה קלאסית, להיטים עולמיים על זמניים ועד למוסיקת פופ-אלקטרונית עכשווית. המקהלה הוקמה לפני כ-80 שנה בברית המועצות ומאז פרצה את הגבולות בהצלחה מסחררת. המקהלה כוללת 100 משתתפים: סולנים, נגנים רקדנים ורקדניות.,

לפרטים נוספים על המופע

 מחזה העוסק בכנות בנושאים משפחתיים טעונים
מחזה העוסק בכנות בנושאים משפחתיים טעונים

• "סליחות", דרמה קומית ישראלית- שני, בית ציזלינג, עין חרוד מאוחד

יום אחד קמה מסעודה אוחנה, מחזירה את הבית שלה לחברת עמידר ונעלמת. אל הבית בעיירה הקטנה מגיעות מכל קצוות הארץ ארבע הבנות שלה: מלכה, עקרת בית; אוולין, ש"סניקית ואם לשמונה בנות; פאני, אשת עסקים סקסית; ואמירה, סטודנטית כושלת לקולנוע. עליהן למצוא את אמן, לפנות את הבית שבו גדלו ולבלות ביחד את יום הכיפורים. תוך כדי אריזה צפים הזיכרונות, היחסים מתחדדים והסודות מתגלים. בסופו של יום הן מגלות כי למרות שגדלו עם אותה אם, לכל אחת מהן הייתה בעצם אימא שונה. מחזה הנוגע בכנות בנושאים משפחתיים טעונים: יחסי הורים-ילדים, קנאה נשית, פערי דורות והסודות הכואבים ביותר הרובצים במרתפי הזיכרון של המוסד המשפחתי.

לפרטים נוספים ההצגה

קומדיה שנונה ומאוד אקטואלית
קומדיה שנונה ומאוד אקטואלית

 

• "שוקו וניל", שלישי, היכל התרבות עפולה

קומדיה מבית התיאטרון העברי. ההצגה מגוללת את סיפורו של ארז, סטנדאפיסט מרמת אביב, שמחליט לעזוב לברלין ארץ המילקי. הכל כבר מוכן ומה שנותר הוא להשכיר את דירתו הסמוכה לאוניברסיטה. הוא מפרסם מודעה ובעקבותיה מגיעה אל מפתן ביתו אביבה סטודנטית לרפואה ממוצא אתיופי. האם דיירי הבניין השמרן יסכימו לקבל תוספת צבעונית ברמת אביב?

 

לפרטים נוספים על ההצגה

למידע על אירועים נוספים בלוח מבלים בעמק

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|