כרמלית קפלן: התחדשות לקראת האביב

החתירה למקצועיות, המחויבות ללקוחות, דור ההמשך והמכשיר החדש ופורץ הדרך להסרת שיער – שנרכש לאחרונה עבור הקליניקה שבקיבוץ תל יוסף. מאחורי כרמלית קפלן, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת, לא פחות מ-35 שנות ניסיון וקריירה מרשימה בעולם היופי, אבל הנתון הזה לא מונע ממנה להמשיך ולהעניק בתשוקה וחדוות עשייה טיפולים מקצועיים ללקוחותיה- במטרה להעצים אותן, לשפר את המראה שלהן, ולשדרג את איכות חייהן

אחרי עונת חורף גשומה במיוחד, עם טמפרטורות נמוכות ומקפיאות, קיבלנו השבוע כמה ימים אביבים במיוחד, כיאה לתקופה. וכשמגיע אביב, מגיע גם הרצון להוריד ולהסיר את השכבות מעלינו, תרתי משמע, להתרענן ולהתחדש.
עונת האביב היא גם נקודת זמן עבור נשים וגברים כאחד – להתכונן לעונת הקיץ שאוטוטו תגיע, ודורשת גם התייחסות לגופנו ולטיפוח עורנו.
גם בקליניקה של "כרמלית" בקיבוץ תל יוסף שבגלבוע שצבוע עדיין 'ירוק', נערכים במשנה מרץ לתקופה הקרובה, עם חידושים, מכשור חדש ומתקדם וכמו תמיד הקפדה על מקצועיות, יושרה ושירות אדיב במיוחד, ערכים מוספים המאפיינים ללא ספק את הקליניקה.
מי שעומדת בראש המערכת המוקפדת הזו היא כרמלית קפלן, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת שעוסקת בתחום היופי והקוסמטיקה מעל ל-35 שנים. כרמלית היא יועצת לכירורגיה פלסטית, מורה ובוחנת ללימודי קוסמטיקה מטעם משרד העבודה. בשנים האחרונות היא החליטה להתרכז בטיפולים בקליניקה שלה ובעקבות זאת הפסיקה ללמד ולבחון.

כרמלית בקליניקה: מוצאת מקום רב למידה והשתלמויות.
כרמלית בקליניקה: מוצאת מקום רב למידה והשתלמויות.

בקליניקה המטופחת, הנעימה והמעוצבת שלה בקיבוץ תל יוסף שבגלבוע מקבלים לקוחות מהמין הנשי וגם הגברי ומעניקים מגוון רחב של טיפולי פנים מקצועיים כשההתמקדות היא בטיפולי אנטי-אייג'ינג (הצערת עור), בעיות עור שונות, בעיקר אקנה ופצעי בגרות וכן יש עלייה בנשים שמגיעות לקליניקה לקבל טיפולי פנים. המוניטין המרשים שצברה הקליניקה מובילה נשים רבות להגיע ולקבל את הטיפולים המתקדמים, כשחלק ניכר מהן מקפידות להגיע לטיפולים שנים ארוכות- החל מפתיחת הקליניקה ועד לעת הנוכחית. כרמלית מסבירה כי המטופלות מגיעות מכל רחבי הארץ, כולל מהצפון הרחוק ועד הדרום.

כרמלית ובתה צליל עם מכשיר ה"סופרנו פלטינום"
כרמלית ובתה צליל עם מכשיר ה"סופרנו פלטינום"

• תכירו: ה"סופרנו פלטינום"

את הקליניקה מלווה רופאה מוסמכת, עם ניסיון רב, מזה כ-15 שנים. הרופאה מבצעת הזרקות למילוי קמטים ובוטוקס.
בקליניקה מחלקה להסרת שיער בלייזר שפועלת בהצלחה מזה כשני עשורים. במסגרת ההתחדשות המדוברת נרכש לאחרונה בעבור הלקוחות בקליניקה מכשיר חדשני ה-"סופרנו פלטינום". מדובר במכשיר מודרני וסופר חכם להסרת שיער בעל 3 אורכי גל ממוקדים הפועלים על כל סוגי השיער בצורה מדויקת ויעילה מאוד. הטכניקה של הסופרנו פלטינום מתבצעת ללא שום כאב וללא כוויות. הוא מתאים לכל סוגי השיער, גס ופלומתי ולכל גווני העור- כהה ושזוף כאחד. פעילותו אפקטיבית לכל ימות השנה, גם בקיץ וניתן לבצע בו טיפולים בטוחים ויעילים לא רק למבוגרים, נשים וגברים, אלא גם לילדים ובני נוער. בין מעלותיו הרבות: טיפול אפקטיבי, קצר ומהיר. חשוב לציין שמוצר זה זכה במוצר השנה. "המכשיר הזה הופך את הטיפולים להסרת שיער לחוויה הרבה יותר טובה, נעימה ומוצלחת עבור המטופלות והמטופלים שלנו", אומרת כרמלית.

• "אני מאוד מחוברת לעבודה ולמטופלות"

בשנים האחרונות הצטרפה לצוות המכון צליל, בתה של כרמלית והיא שותפה מלאה בכל הטיפולים. לצד השניים, עובד ציון כבר 16 שנים תמימות בקליניקה ומעניק שירות לכל פונה באדיבות, חן והקשבה שקשה היום למצוא במחוזותינו.
כרמלית וצליל מוצאות ללמידה ולהתחדשות חשיבות רבה ומתוקף זאת משתלמות בתחום על בסיס קבוע ודואגות להעניק ללקוחות את החידושים הכי מתקדמים ופורצי דרך בתחום בו הן עוסקות. מלבד הטיפולים הן עובדות עם התכשירים האיכותיים והפעילים ביותר – כאלה שהוכחו כיעילים בטיפולים הספציפיים ושהשפעתם על העור ניכרת היטב.
מעבר למקצועיות, השימוש בתכשירים הטובים ביותר, נראה כי מה שחשוב לכרמלית וצליל הוא בעיקר החיבור למטופלות, והמחויבות להצלחה בטיפולים, "אני מאוד מחוברת לעבודה שלי וכמובן למטופלות שמגיעות אלינו על בסיס קבוע כבר שנים ארוכות, אחרי שהן רואות את התוצאות הטובות", אומרת כרמלית, "אני באופן אישי גם תמיד שמחה לראות את המטופלות שבות אלינו ומפרגנות בכל דרך. מבחינתי זה הסיפוק הגדול בעבודה הזו, מעבר לעבודה ומקור הפרנסה. זכיתי לעבוד במקצוע מתגמל מאוד, שמעניק לי הנאה מדי יום ביומו והמוטו שלי הוא שאם נותנים את המאה אחוז מקבלים את זה בחזרה. אני יכולה לומר שבאופן אישי אני חשה במקצוע הזה שליחות אמיתית- הלכה למעשה".

אילו תכונות נדרשות לדעתך בכדי להיות קוסמטיקאית מקצועית ולהצליח בתחום?
"לתפיסתי זה שילוב של אמינות, מקצועיות ויושרה. מעבר לזה צריך להיות עם יצר סקרנות ולמצוא מקום ללמידה שוטפת כדרך קבע. אני מאמינה שמה שנותנים- זה מה שמקבלים, אין קיצורי דרך. ללקוחות יש ציפיות שהטיפולים יועילו ולנו כקוסמטיקאיות יש את המחויבות להעניק להן את הטיפול הכי מקצועי ויעיל. לשם השגת התוצאה האידיאלית אנו עושות שימוש בידע הרב שברשותנו, בניסיון, במקצועיות, במכשור ובתכשירים הנלווים".

 

 

 

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|