כצפוי: כתב אישום פלילי נגד הצעירה מנצרת שנופפה בסכין ונוטרלה

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום כתב אישום נגד אסראא עאבד מנצרת שבו מצויינים סעיפי החזקת סכין ואיומים, ולא כוונות פיגוע על רקע לאומני

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד אסראא עאבד, בת 29, תושבת נצרת בגין עבירות של החזקת סכין  ואיומים. מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד נורית הדס, עולה כי על רקע מצבה הנפשי של הנאשמת וניסיונות אובדניים קודמים, החליטה הנאשמת לנסות להתאבד שוב, בין היתר על רקע מערכת יחסים שהגיעה לסיומה. ביום  9.10.15 הגיעה הנאשמת בשעה 13:00 לערך לתחנה המרכזית בעפולה והתחזתה כמי שבכוונתה לבצע פיגוע דקירה וזאת במטרה שאנשי כוחות הביטחון במקום ירו בה ויהרגו אותה.

זירת האירוע לפני כשבועיים בתחנה המרכזית בעפולה
זירת האירוע לפני כשבועיים בתחנה המרכזית בעפולה

• ״אתם טרוריסטים״

הנאשמת הצטיידה בסכין ונעמדה בסמוך לקבוצה של אנשים וביניהם חיילים שעמדו באחד הרציפים בתחנה, הרימה את הסכין באופן גלוי ובצורה מאיימת כלפי האנשים שעמדו בסמוך, תוך שנמנעה מלדקור אדם שעמד בצמידות אליה וצעקה לחיילים חמושים שעמדו מולה "אתם טרוריסטים" וזאת במטרה לגרום להם לירות בה למוות.

האנשים אשר העריכו בטעות כי הנאשמת היא מחבלת העומדת לדקור אותם, נסו לכל עבר וקמה בהלה רבה בתחנה. חיילים ואנשי כוחות ביטחון נוספים, שהיו בתחנה המרכזית ונזעקו מיד למקום, סברו כי מדובר במחבלת, שבאה לבצע פיגוע, כיוונו לעברה את כלי נשקם וצעקו לה לשמוט את הסכין מידה.

הנאשמת לא נענתה לקריאותיהם של אנשי הביטחון והמשיכה לאחוז בסכין בידה במטרה שירו בה. בשלב זה ירו חלק מאנשי הביטחון לעברה של הנאשמת ופגעו בה באזור האגן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|