כפר יחזקאל: הישג מרשים לסטודיו למחול "קדימה לזוז"

I believe in dance מהווה תחרות ארצית יוקרתית, מבית היוצר של רויטל פ. זבולונוב ואוסנת רייטר, שיצרו תחרות מחול נושאת פרסים נחשבים

בני נוער מהגלבוע והסביבה, הרוקדים בסטודיו 'קדימה לזוז' מכפר יחזקאל, גרפו השבוע את המקומות הראשונים בקטגוריות שונות בתחרות מחול ארצית יוקרתית. רקדני הסטודיו ייצגו בכבוד את הגלבוע בתחרות מחול ארצית בשם: "I believe in dance", וזכו במקומות הראשונים בקטגוריית לגילאי 12-14, ובנוסף בגילאי 15-17. ההשתתפות המכובדת בתחרות מהווה את אחד משיאי הסטודיו, הפועל מזה כ- 7 שנים, בהנהלתה של אלה חיון. תחת ניהול צוות מקצועי ומיומן, לומדים בסטודיו כ- 130 רקדנים ורקדניות מהגלבוע והסביבה, במגוון מקצועות: בלט קלאסי, מודרני, היפ הופ וכדומה, ומגילאי הגן ועד י"ב. ההישג השבוע של סטודיו "קדימה לזוז", מהווה כאחד מהישגי הסטודיו הבולטים, כאשר רקדניו משתתפים במשך השנה בשלל תחרויות וכנסים.

I believe in dance מהווה תחרות ארצית יוקרתית, מבית היוצר של רויטל פ. זבולונוב ואוסנת רייטר, שיצרו תחרות מחול נושאת פרסים נחשבים, וכותרתה: כל אחד יוכל לרקוד את החלום, כאשר הרעיון העומד בבסיס התחרות, יצירת הזדמנויות שוות ובמה לכל רקדן ורקדנית.

אלה חיון מנהלת סטודיו 'קדימה לזוז': "הזכייה מרגשת, והיה לנו הכבוד לייצג את הגלבוע האהוב שלנו ולהימנות יחד עם קבוצות מוכרות ברמה גבוהה מאוד בתחום. עם זאת, הזכייה בתחרות איננה הדבר המרכזי, אלא פיתוחם האישי של התלמידים כרקדנים מבצעים, כאומנים אינטליגנטים וכאנשים מחוזקים יותר לעולם. לראות ולחוש את הצמיחה, זהו האושר האמיתי ועל כך צוות המורים ואני מתמלאים בגאווה."