כפר יהושע זכתה בגביע ראש המועצה ע"ש עמי גורדון ז"ל

עמק יזרעאל: הקבוצה מכפר יהושע זכתה בגביע ראש המועצה ע"ש עמי גורדון לאחר שניצחה בגמר את מצפה עדי (72-70) לעיני 350 איש שמילאו את האולם בנהלל. צילום: נתנאל גידעוני

 

 

כפר יהושע זכתה בגביע ראש המועצה ע"ש עמי גורדון: הגביע הוקדש לזכרו של שרון חן, ז"ל, שנפטר במהלך שירותו הצבאי.
יוסי חן, אביו של שרון ז"ל ושל רועי חן, המשחק בקבוצה הזוכה, כפר יהושע, קיבל את הגביע בטקס מרגש שנערך בנוכחות בני משפחתו של עמי גורדון, ראש המועצה האזורית ועוד מאות אוהדים.

350 איש מילאו את האולם בנהלל ונתנו אווירה שמחה במיוחד במשחק הגמר של ליגת הקיץ לנוער ע"ש עמי גורדון, המתקיימת בעמק יזרעאל זו השנה השלישית . לגמר הגיעו קבוצות כפר יהושע ומצפה עדי  שגברו על שאר הקבוצות כל הדרך אל הגמר.

בתום משחק צמוד ומותח הלכו שתי הקבוצות להארכה לאחר שוויון 65-65. בהארכה שהייתה מורטת עצבים גברה כפר יהושע 72-70 על הקבוצה מעדי.
בסיום המשחק התקיים טקס חלוקת גביעים, שהוענקו על ידי נציגי משפחת גורדון וראש המועצה אייל בצר וכן הענקת פרס השחקן המצטיין במשחק, שניתן השנה לרותם קסטלנובו, על ידי אבנר מילמן המנהל הוותיק.
רגע מרגש במיוחד היה בטקס: הקדשת הגביע על ידי שחקני כפר יהושע ליוסי חן, אביו של שרון חן ז"ל שהלך לעולמו השנה ואחיו-רועי, משחק בקבוצה.

עמי גורדון ז"ל, איש קיבוץ דברת, חובב ספורט ואיש כדורסל בולט באזור, שע"ש נקראת הליגה, תרם רבות לקידום הכדורסל בעמק. דבורה, אלמנתו של גורדון, נשאה דברים בשם המשפחה לזכרו של עמי גורדון ואמרה: "רוח הספורט והאהבה לכדור הכתום שאפיינו אותך כל כך מלווים היום את ילדי העמק בדרכם, המפעל לזכרך הוא אחד המפעלים המרגשים והיפים שקיימים בעמק".