כפר הנופש עין גב מככב ברשימת היעדים הטרנדיים של הקיץ

בעקבות הקורונה ששינתה את פני התיירות בגלובוס, כמעט וללא תיירות חוץ עם ביקוש אדיר לתיירות פנים, מנתונים שעולים מפרסומי אתר בוקינג עולה כי בין היעדים הישראליים שזכו לסך הזמנות גדול יותר באופן יחסי מככב כפר הנופש עין גב על הכינרת וכן כפר בלום, עין גדי ומגדל

הקורונה שינתה את פני העולם בכלל ואת עולם התיירות בפרט וכאשר נסגרו השמיים בחודשים יוני-אוגוסט 2020, נוצר ביקוש אדיר לתיירות פנים, חופשת קיץ בישראל.
מנתונים  שפורסמו באתר בוקינג  עולה כי תכניות החופשה של ישראלים רבים השתנו דרמטית בקיץ 2020, ובמקביל, נוצרה הזדמנות לערוך היכרות ולגלות יעדי נופש תיירותיים בתוך מדינת ישראל.
על פי הנתונים נפשו הקיץ בישראל שני שליש מהישראלים, מדובר בגידול חד לעומת שנת 2019, אז רק 3% מהישראלים בחרו בתיירות פנים. המגמה הבולטת של הקיץ הייתה חופשה בטבע. ישובים וכפרי נופש סמוכים לחוף ואתרי טבע כפריים, כיכבו בראש רשימת היעדים שהוזמנו על ידי מטיילים ישראלים באופן יחסי לעומת השנה שעברה, מה שהפך את סוגי האתרים האלה לטרנדיים ביותר השנה.
בין היעדים הישראליים שזכו לסך הזמנות גדול יותר באופן יחסי מככב כפר הנופש עין גב על הכינרת וכן כפר בלום, עין גדי ומגדל. בין היעדים הנוספים לחופשה בישראל נמצאת העיר אילת, אשר בהיעדר טיסות לחו"ל, זכתה בקיץ לביקוש גבוה אף יותר. אחריה, על פי אתר בוקינג, נמצאות תל אביב, ירושלים וטבריה.
עם בעונת התיירות ב- 2019 התייר הישראלי חלם לנפוש בחופים יפים (38%) בשנת 2020 ולערוך טיולים עירוניים שוקקים חיים.
בנוסף, באופן אירוני, לפני המגפה, 78% מהם ציינו כי קריטריון ה"ניקיון" הוא פקטור חשוב שעשוי להשפיע באופן משמעותי על החלטת היעד שבו יבחרו לטייל בשנת 2020.

• מה היו העדפות התייר הישראלי הממוצע ב- 2019

בבחירת מקום אירוח, הלינה באתר קמפינג עלתה לעומת השנה שעברה ואחריה נרשמה עלייה גם בקרב לינה באכסניות ובצימרים. שלושת סוגי אירוח אלו עמדו בראש דירוג אתרי הלינה הטרנדיים ביותר בקרב ישראלים הקיץ.
בסוף 2019, רק 13% מהמטיילים הישראלים התכוונו לשהות באתרי קמפינג, בעוד שכ- 81% תכננו לשהות במלונות המסורתיים. רבים מאותם רצונות לאטרקציות ביעדים מרוחקים סופקו השנה בהנאות פשוטות סמוך לבית, תשוקות הטיולים של המטיילים הישראלים עדיין התגשמו בשנת 2020, בין אם בחופי הכנרת ולא בתאילנד, או בחקר אתרים עירוניים בישראל.
אריאן דיג'ק ,(Arjan Dijk) סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי בבוקינג: "בזמנים חסרי תקדים אלה, זה מרגיע לראות שלמרות שהתוכניות וסדרי העדיפויות שלנו אולי השתנו, התשוקה שלנו לנסיעות נותרה על כנה. בין אם מדובר בצבירת חוויות וזיכרונות או חיזוק קשרים בינאישיים, קיץ 2020 הוכיח שהסיפוק וההנאה מטיולים לא נמדדים בקילומטרים, כאשר יש שפע של מקומות והרפתקאות לגלות בסמוך לבית".

חיים סתתיהו מנכל תיירות עין-גב
חיים סתתיהו מנכל תיירות עין-גב

• בשלב זה ולאפשר לאנשים להתאוורר מהמצור הקשה"

חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש עין גב אומר, כי הבדיקה של אתר בוקינג מעניינת ומקצועית וכמובן הוא שמח שכפר הנופש עין גב נמצא בין רשימת האתרים המבוקשים הקיץ הזה ומודה לצוות אתר בוקינג שכפר הנופש נהנה משירותיו המקצועיים מזה שנים רבות וזכה בו לציון גבוה 8.6 מטעם הנופשים!. "בחודשי הקיץ כפר הנופש שלנו מלא תמיד, גם בשגרה, אך הביקוש הקיץ היה עצום, לכן הוספנו כוח אדם למחלקת ההזמנות בכדי שנוכל לתת מענה לכל הפונים, למרות שהחדרים כבר היו מלאים. כפר הנופש עין גב עבד בתפוסה מלאה על פי הנחיות התו הסגול לתיירות והאורחים שתפו פעולה ונהנו עד מאוד, כי לאחר ששהו סגורים בבתיהם בעיר, עקב הסגר, יכלו לצאת להתאוורר וליהנות מהכנרת המלאה עם המשפחה. צר לי שממשלת ישראל החליטה על סגר שני, כולל התיירות הכפרית, אשר ממילא ממוקמת במרחבים גדולים, עם אוויר נקי ובריא. לטעמי היה צריך להחריג את התיירות הכפרית מהתיירות העירונית, לפחות בשלב זה ולאפשר לאנשים להתאוורר מהמצור הקשה". אמר סתתיהו והוסיף, כי הוא מאחל לכולם שנת תיירות טובה ובריאה וחזרה מהירה לשגרה.

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|