כפיר סרוסי: “ההישג של הליכוד בעפולה חסר תקדים"

47 אחוזי התמיכה שהשיג הליכוד בעפולה, הוביל לקורת רוח בקרב מובילי הסניף בבירת העמק. "תוצאה של כ- 47% אחוז תמיכה היא שיא לליכוד בעיר, אחד מכל שניים הצביע למפלגה", אמר השבוע כפיר סרוסי, יו"ר הסיעה בעפולה

בסניף הליכוד בעפולה ניתחו גם השבוע את ההישג המרשים של הסניף בעיר. כזכור, כמעט 47 אחוז מתושבי בירת העמק הצביעו מחל בקלפי – והתמיכה חסרת התקדים הזו מהווה שיא של המפלגה מזה עשרות שנים.
עפולה שמזוהה כעיר ליכודית הגדילה את אחוז התמיכה ברשימת הליכוד מהבחירות הקודמות על אף התחרות הגדולה והצטרפות רשימות נוספות למאבק על קולות הבוחרים בעיר.
בסניף המקומי אמרו השבוע כי לתוצאה המרשימה הזו שותפים בראש ובראשונה ראש הממשלה בנימין נתניהו שניצח על הקמפיין ברמה הארצית – ואליו מצטרפים אופיר כץ שיכהן כח״כ בכנסת הקרובה ויו״ר סיעת הליכוד בעיר כפיר סרוסי, ביחד עם עו״ד מוטי אלוש וסגן ראש העיר שלמה מליחי אשר עבדו במלוא המרץ להכין את פעילי השטח הרבים ועובדי הקלפיות על מנת להבטיח שיום הבחירות יעבור בסדר ושליטה מקסימאלית – שתביא לתוצאה המיוחלת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כפיר סרוסי, יו"ר סיעת הליכוד בעפולה: "מדובר בהישג חסר תקדים לליכודניקים בעיר עפולה. תוצאה של כ- 47% אחוז תמיכה היא שיא, כשאחד מכל שניים הצביע לליכוד ובסה"כ כ-12,000 תושבים שלשלו לקלפי את הפתק "מחל". עפולה היא מהמובילות בערי הארץ בשיעורי התמיכה במפלגה, והיא הביאה לליכוד את אחת מהתוצאות הגבוהות ביותר. אני מודה לפעילים והתומכים הרבים שפעלו בנחישות ובחריצות בכדי להגיע להישג הזה. אני שמח שתהיה לנו, נציגי הליכוד הנבחרים בעפולה, יכולת לסייע לתושבי העיר באמצעות נציגנו הרבים בכנסת ובממשלה, עימם אנו נמצאים בקשר שוטף וקרוב וכמובן באמצעות ח״כ הנבחר אופיר כץ, תושב העיר”.

 

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|