כנרת: בן 55 איבד הכרתו במים במהלך טריאתלון

פאראמדיק מד"א מאיר אשרף סיפר: ״ביצענו במשתתף בטריאתלון פעולות מצילות חיים. לאחר כחצי שעה חזר הדופק ובהמשך הוא החל גם לנשום. העברנו אותו לצוות בית החולים כשמצבו קשה ויציב"

הבוקר, במהלך מקצה שחייה בטריאתלון בכנרת, אחד המשתתפים, בן 55, תושב המרכז שלא חש בטוב סימן לעזרה- לשוטר שיטור ימי כנרת רכוב על אופנוע ים שאיבטח את השוחים.
השוטר פינה על גבי אסדת הצלה של האופנוע את השחיין לחוף והעבירו לצוותי רפואה שהמתינו במקום. השחיין פונה לבי"ח פוריה במצב קשה(ע"פ גורמי רפואה)ככל הנראה מארוע לבבי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדוברות מד״א ירדן נמסר: ״בשעה 06:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על גבר שנמשה מהכינרת כשהוא מחוסר הכרה במהלך "טריאתלון עמק הירדן" סמוך לחוף צמח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח פוריה גבר כבן 55 במצב קשה יציב, מורדם ומונשם לאחר שככה"נ בעקבות ארוע רפואי טבע״.
פאראמדיק מד"א מאיר אשרף סיפר: ״היינו במקום במסגרת אבטחה רפואית של התחרות והזעיקו אותנו לטפל בגבר כבן 55 שאיבד את הכרתו במים ונמשה על ידי השיטור הימי כשהוא ללא דופק וללא נשימה. על קו המים חברנו עם הסירה והתחלנו בפעולות מצילות חיים שכללו פעולות החייאה מתקדמות, עיסויים הנשמה וטיפול תרופתי שנמשך גם תוך כדי פינוי לבית החולים, לאחר כחצי שעה חזר הדופק ובהמשך החל גם לנשום, העברנו אותו לצוות בית החולים כשמצבו קשה ויציב"