כמה עולה לשפץ? בדקנו בטופ שיפוצים

כמה עולה לשפץ?, כיצד הופכים את שיפוץ הדירה לפחות מורכב, מחירון שיפוצים ומחשבון שיפוצים מומלץ לצרכן. בדקנו בטופ שיפוצים. צילום: depositphotos.com

• כמה עולה לשפץ? בדקנו בטופ שיפוצים

לאחר שסקרנו את הרשת ותרנו אחר פורטל שיפוצים מקיף שכולל גם מחירון שיפוצים, נתקלנו בפורטל טופ שיפוצים. מדובר בפורטל שמאפשר השוואת מחירים בין קבלנים, השוואת מחירים בין שיפוצניקים ועוד. כמו כן, פורטל טופ שיפוצים כולל גם מחירון שיפוצים מומלץ לצרכן. השורות הבאות בשבילכם, יש כאן מלא מידע קונקרטי.  כמה עולה לשפץ בעזרת גבס? וכמה עולה שיפוץ בבטון הכולל הריסת קיר ובנייה מחדש? וכמה יעלה לי לשפץ דירה לעומת בית פרטי? אלו שאלות שרבים שואלים ולא תמיד פשוט לאתר את המידע המדויק. המחירים של שיפוצי דירות ובתים משתנים משיפוץ לשיפוץ. כמו כן, עלויות חומרי הגלם משתנות גם הן. ולא מספיק זה, כמעט תמיד חסר אצל היבואן חומר גלם מסוים, מה שייאלץ אותנו להזמין חומר יקר יותר.

כיצד הופכים את שיפוץ הדירה לפחות מורכב

כמו שאנחנו רואים, התהליך של שיפוץ דירות עשוי להיות לא רק מורכב, אלא גם מתיש. ובדיוק בנקודה הזו כדאי להכיר את פורטל טופ שיפוצים – השוואת מחירים לשיפוץ דירות. השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים מאפשרת לכם אמנם לחסוך עלויות, אבל לא רק.

לאחר שתדברו עם מספר בעלי מקצוע, אתם תוכלו להבין באופן נרחב יותר לקראת מה אתם הולכים. למשל, לאחר שסקרנו את המחירון של טופ שיפוצים, מצאנו שפירוק ריצוף יעלה לכם כ-110 ₪ למ"ר. אם אתם רוצים להתנהל חכם מבחינה צרכנית, תמיד כדאי לבדוק מחירונים מומלצים לצרכן באינטרנט.

מחירון שיפוצים ומחשבון שיפוצים מומלץ לצרכן

בפורטל טופ שיפוצים מצאנו מחירון שיפוצים, מחשבון שיפוצים מקצועי ועוד. מצאנו בפורטל שפירוק קרמיקה יעלה לכם 55 – 80 ₪ למ"ר בממוצע. אם אתם מעוניינים לבצע פירוק קיר גבס למשל, העלות הממוצעת על כך תהיה כ-105 ₪ למ"ר.

מאידך, ישנן פעולות שאינן נמדדות על פי מטרים רבועים. למשל, פירוק כיור שיעלה לכם כ-150 – 300 ₪ בממוצע. אם אתם צריכים שירות של פירוק אסלה במהלך שיפוץ דירה, העלות הממוצעת תהיה כ-250 ₪ לאסלה סטנדרטית. חשוב לזכור, פירוק אסלה עם צנרת סמויה תמיד תעלה לכם יותר מפירוק של אסלה סטנדרטית.

השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים

בין אם אתם צריכים לערוך שיפוצים בבית פרטי או שיפוץ דירה, אנחנו ממליצים על השוואת מחירים לשיפוץ דירות בפורטל. פורטל טופ שיפוצים מאפשר לכם גם לקבל מספר הצעות מחיר תחרותיות, שזהו פיצ'ר חשוב נוסף. ככה אתם תוכלו להוזיל את העלויות על שיפוץ הדירה שלכם.

כל שתצטרכו לעשות זה, להשאיר בפורטל טופ שיפוצים פנייה. לאחר מספר דקות, תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר תחרותיות מטעמם של קבלנים מובילים ומורשים בלבד. וכאן חשוב לציין, באחריותכם החוקית לוודא כי הקבלנים אכן מורשים. תוכלו לעשות זאת דרך פנקס הקבלנים.

מוזמנים לבקר בטופ שיפוצים – https://www.top-renovations.co.il

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|