כמה עולה לאטום גג? בדקנו באיטום בקליק

ממש כמה רגעים לפני שהחורף מתחיל ועל הפדחת מטפטפים מים מהגג, יש לבצע איטום גגות. כלל אצבע הוא: איטום מבנים תמיד יהיה זול יותר במהלך חודשי הקיץ. בואו נבין מדוע, כמו כן נבין כמה עולה איטום גגות מקצועי. המידע בחסות צוות המומחים של איטום בקליק – השוואת מחירים בין חברות איטום גגות. המחשה: צילום- depositphotos.com

רגע לפני שעורכים באינטרנט השוואת מחירים בין אנשי איטום וחברות איטום גגות, חשוב להבין מה הוא סוג האיטום הנדרש. אם כבר מדברים על כללי אצבע, יש לנו עוד אחד: חומר איטום X בדרך כלל דוחה חומר איטום מסוג Y. במילים אחרות, חומרי איטום מסוגים שונים בהחלט יכולים לדחות אחד את השני, מה שיוביל לעבודת איטום גגות ממש לא מוצלחת. התוצאה? טפטופים על הראש בזמן שצופים בטלוויזיה.

• מחירי איטום מבנים | מחירון איטום גגות מומלץ לצרכן

לאחר שהפנמנו מספר כללי אצבע בכל מה שקשור לאיטום גגות, בואו נדבר על מחירי איטום מבנים וגגות. כמה עולה לאטום גג? האם יש חומרי איטום מומלצים יותר מחומרי איטום אחרים? אלו שאלות שאנחנו שואלים את עצמנו בדרך כלל לפני החורף, אולי לאחר הטפטופים הראשונים.
אם אתם מחפשים אחר מחירי איטום גגות, ריכזנו עבורכם מידע מאת פורטל איטום בקליק. תוכלו למצוא מחירון איטום גגות באתר איטום בקליק אשר מומלץ לצרכן. במחירון מצוין כי איטום ביריעות ביטומניות 4 מ"מ יעלה לכם כ-90 ₪ למ"ר.

התקנת יריעות ביטומניות לאיטום גגות

אם אתם מעוניינים להתקין יריעות ביטומניות עבות יותר, יש לכם את האפשרות של איטום גגות בעזרת יריעות ביטומניות 5 מ"מ. התקנת יריעות 5 מ"מ תעלה לכם כ-100 ₪ למ"ר. מעבר להתקנת יריעות אלו, ניתן לבצע איטום מבנים גם באמצעות חומרי משחה פוליאוריטנית. העלות תהיה כ-95 – 155 ₪ למ"ר. לרוב, אנשי איטום יציבו מינימום של 30 מ"ר עבור איטום במשחה זו.
אם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות עם משחה אקרילית, העלות הממוצעת על כך תהיה כ-55 – 75 ₪. אחת משיטות איטום המבנים הכי ותיקה בשוק, היא שיטת האיטום בזפת. זיפות גגות זו אמנם שיטה ישנה, אבל היא עדיין נחשבת מעוד יעילה. זיפות גגות יעלה לכם כ-35 – 75 ₪ בממוצע למ"ר.

מחיר איטום גגות משתנה מגג לגג 

לאחר שהבנו פחות או יותר מחירים של איטום גגות, חשוב לסייג את הדברים לרגע. זכרו, מחיר איטום גגות משתנה ממקרה למקרה, מהתקנה להתקנה. כמו כן, מחיר איטום מבנים משתנה גם בהתאם למזג האוויר. אם יש צורך לפרק אלמנטים שונים כמו דודי שמש, קולטי שמש, מרזבים, סולמות ועוד, גם כאן המחיר יהיה גבוה יותר. צריכים לשאול משהו נוסף? קבלו את כל המידע הרלוונטי לכם בפורטל איטום בקליק – השוואת מחירים בין חברות איטום גגות.

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|