כמה עולה הדברה בחיפה והסביבה?

מאת: ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה.
צילום- freepik

אנחנו חולקים את העולם עם עוד מינים רבים מאוד של בעלי חיים, ובפרט מיליוני סוגי חרקים. באופן טבעי גם להם יש מקום על פני כדור הארץ, אבל רצוי מאוד שהמקום הזה לא יהיה במרחבי המגורים או העסקים שלנו. כשנמלים, ג'וקים, טרמיטים, פשפשים ושאר מזיקים מתנחלים בדירה, משרד, חנות או מסעדה בחיפה והסביבה מומלץ בחום להזמין מיד שירות הדברה – וכדאי לדעת שהעלות אינה גבוהה, ובוודאי שלא ביחס לתועלת הרבה.

• מחיר הדברת נמלים

אחת הסיבות הנפוצות ביותר להזמנת מדביר מקצועי באזור חיפה היא נוכחות נמלים. ישנן שתי דרכים לפתור את הבעיה: האחת היא באמצעות ריסוס, ובה בוחרים כשמיקום הקן שממנו הן מגיחות ידוע. השיטה השנייה היא פיזור פיתיונות רעילים והיא מאפשרת להעלים נמלים גם כשאין גישה אל הקן או כשהמיקום שלו לא ידוע. עלות ההדברה היא בין 150 ל-400 ש"ח, בהתאם לשיטת הפעולה וגודל השטח המטופל. מומלץ להקדים תרופה למכה ולרסס את הבית או העסק בתחילת האביב כך שמלכתחילה הנמלים לא יגיעו אליו.

מחיר הדברת ג'וקים

עוד חרק נפוץ במיוחד, ובמקרים רבים גם כזה שמעורר אצלנו תגובות רגשיות עזות במיוחד, הוא התיקן האמריקאי – או כפי שכולנו קוראים לו, ג'וק. ריסוס נגד ג'וקים כולל הדברה גם בבורות ביוב רלוונטיים שבהם חיים החרקים האלה ומשם הם מגיעים לבתים שלנו. ברוב המקרים טווח המחירים הוא 200-350 ש"ח, וכמו במקרה של נמלים, כדאי לבצע ריסוס מנע כבר בתחילת הקיץ או באביב.

מחיר הדברת תיקנים גרמנים

תיקנים גרמנים הם הג'וקים הקטנים והבהירים שמתרוצצים במטבחים. זהו חרק בעל קצב ריבוי גבוה, ולכן לא כדאי לדחות את הטיפול בבעיה ולהזמין חברת הדברה בחיפה מיד כשהוא מתגלה. התיקנים הגרמנים יכולים להסתתר גם בבר המים, במכונת הקפה, בקרטונים ובעוד מקומות – ולכן חשוב להזמין מדבירים בעלי ניסיון רב. עלות השירות היא החל מ-250 ש"ח.

מחיר הדברת פשפש המיטה

פשפשי המיטה משאירים סימנים לא נעימים על בני הבית אחרי שהם מוצצים מהם דם, ולכן בדרך כלל הזמנת אנשי המקצוע שיטפלו במפגע מתבצעת באופן מידי. חברת הדברה באזור חיפה נדרשת לבצע מספר פעולות כדי להעלים כליל את הפשפשים, על כל גלגולי החיים שלהם. בהתאם יש צורך לבצע גם שאיבה עוצמתית, גם טיפול בקיטור וגם ריסוס, ועוד לפני כל אלה ניטור יסודי של כל המקומות שבהם עלולים להתחבא הפשפשים הזעירים אבל תאבי הדם.

מחיר הדברה נגד עש המזון

עש המזון עלול לפגוע במזונות שמאוחסנים אצלנו במטבח ולגרום לנזקים כספיים משמעותיים. הדברת חרק מזיק זה מבוססת על פיזור קפסולות זעירות עם חומר פעיל שמשתחרר בהדרגה, נדבק אל הגוף של עש המזון – ומחסל אותו. חשוב לוודא שחברת ההדברה משתמשת בחומרים שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה ובהתאם הם לא מסכנים למשל ילדים קטנים או חיות מחמד. עלות השירות: 200-500 ש"ח.

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|